برگزاری مراسم جشن میلاد رسول اکرم (ص) در کانون های فرهنگی هنری مساجد

خبرگزاری شبستان: جشن میلاد رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله و سلم) به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری در بیش از ۲۰۰ مسجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (۶ دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشن میلاد حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله و سلم) هرساله و به همت اعضای سراسر کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان برگزار می شود.

 

وی اجرای مسابقه، مولودی خوانی، اجرای گروه تواشیح، اجرای نمایش های شاد، اجرای موسیقی حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله و سلم)، اهداء هدیه به شرکت کنندگان و توزیع شیرینی ازجمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، تفریحی، مسابقات کتابخوانی از دیگر فعالیت های است که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است که در هفته وحدت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یوسفی بابیان اینکه ۳۹۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعالیت دارند تصریح کرد: مراسم جشن میلاد رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله و سلم) در ۲۵۶ کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه برگزاری جشن میلاد رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله و سلم) را فرصتی برای اتحاد مسلمانان جهان عنوان و ابراز داشت: میلاد رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله و سلم) موجی از شادی را برای مسلمین جهان به همراه دارد.

 

کد خبر 510792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha