نامه‌ایی به یک شهید /ارسال۳۰اثر به فراخوان طراحی پوسترکنگره شهدای گیلان

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج هنرمندان گیلان اعلام کرد: با اعلام فراخوان طراحی پوستر نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان، ۳۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

کیومرث دولتی، مسئول بسیج هنرمندان گیلان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در این راستا فراخوان طراحی پوستر این کنگره در سراسر استان به ویزه هنرمندان بسیجی توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ آذر بود تصریح کرد: ۳۰ اثر از هنرمندان استان به سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال شد که به دبیرخانه کنگره شهدای گیلان جهت داوری و انتخاب پوستر برتر ارسال می‌شود.

 

دولتی اذعان کرد: استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران، درج جمله« اولین کنگره ملی ۸۰۰۰شهید گیلان» و جمله امام خامنه ایی« سرداران، شهیدان و جانبازان گیلان ستارگان درخشانی شدند که هرگز از یادها نخواهند رفت» و استفاده از آرم کنگره شهدای استان به همراه آدرس سایت www.8000ghahreman.ir از نکات اصلی رعایت شده در طراحی پوستر بوده‌اند.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقه نامه‌ایی به یک شهید در راستای برگزار کنگره شهدای گیلان خبر داد و تصریح کرد: نامه باید خطاب به یک شهید گیلانی با ذکر نام شهید مورد نظر و با توجه به زندگینامه شهید نگاشته شود.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گیلان مهلت ارسال آثار را تا پایان اسفند سال جاری اعلام و اظهار کرد: نامه ارسال شده نبایست بیش از این در همایش و یا مسابقه دیگری شرکت داده شده باشد.

 

وی ادامه داد: اصل نامه باید حداکثر در دو صفحه A۴  و با فرمتword ارسال گردد.

 

دولتی تصریح کرد: هشت نامه برگزیده با حضور نویسندگان در همایشی تجلیل خواهد شد.

 

گفتنی است، نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان اردیبهشت ۹۵ در رشت برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 510893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha