تمام اقدامات سپاه در صنعت هوایی کشور استاندارد و بین‌المللی است

خبرگزاری شبستان: سردار موسوی با بیان اینکه تمام قوانین بین المللی و استانداردها در فرودگاه رعایت می شود، گفت: تمام اقدامات سپاه در صنعت هوایی کشور استاندارد و بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، سردار موسوی فرمانده حفاظت هوایی در همایش 31 امین سالروز صدور فرمان امام (ره) مبنی بر واگذاری ماموریت امنیت پرواز و حفاظت هوایی گفت: از سال 63 ماموریت حفاظت هوایی مستقیماً با حکم امام (ره) به سپاه محول شد و این کار با عشق تمام به حکم رهبر انقلاب آغاز شد و ما الگویی از جایی در این ماموریت نگرفتیم . با خلاقیت و نوآوری از سال 63 تا 67، 12 مورد خنثی سازی هواپیما در آسمان انجام شد.

وی ادامه داد: در سال 67 با توجه به مسائل و ماموریت های جدید با استعلام مجدد با حکم مجدد امام (ره) این ماموریت ادامه یافت.

وی اظهار کرد: ماموریت در فرودگاه و صنعت هوایی از جمله مسایلی است که باید تعامل و همکاری زیادی با ارگانهای مختلف و مردم در فرودگاه داشته باشیم. و در هیچ جایی و هیچ ماموریتی سپاه این قدر با عشقهای مختلف مردم نزدیکیم ندارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حفاظت هوایی اظهار کرد: در انجام ماموریت ما خود را با قوانین بین المللی هماهنگ کردیم و تمام قوانین بین المللی را بومی سازی کردیم امروز تمام اقدامات ما در فرودگاه الگو در سایر فرودگاههای جهان است و مورد تایید ایکائو و یاسا بوده ایم و فرودگاههای ایتالیایی نحوه کنترل ما در فرودگاهها را مطرح کردند و الگو قرار دادند و ما توانستیم نمره عالی از فرودگاههای اروپایی کسب کردیم.

 

کد خبر 510915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha