حماسه ۹ دی نماد شور و شعور و بصیرت ملت بود

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه حماسه ۹ دی نماد شور و شعور و بصیرت ملت بود گفت: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و تبعیت آحاد مردم از ولایت فقیه در ۹ دی، هیمنه دشمنان را درهم شکست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری گفت: تدابیر حکیمانه و هوشمندانه، مقام معظم رهبری و تبعیت آحاد مردم با بصیرت از ولایت فقیه در 9 دی، هیمنه دشمنان را درهم شکست و اقتدار اسلام را به رخ استکبار جهانی کشید.

 

وی افزود: در فتنه 88 دشمنان اسلام و انقلاب با هماهنگی عناصر فریب خورده داخلی نهایت تلاش خود را بکار بستند تا شکاف عمیقی بین مردم و نظام ایجاد کنند؛ اما مردم ولایتمدار و بصیر با حضور میلیونی در 9 دی‌، حماسه ای خلق کردند که تلاش دشمنان را بی ثمر گذاشت.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حماسه 9 دی، تجلی قدرت مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی برای رسیدن به یک وحدت همدلی پایدار در محور ولایت فقیه بود.

 

معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: طراحان فتنه 88 قصد داشتند با آثار شوم فتنه، اقشار مختلف مردم جامعه را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کنند؛ اما پس از 9 دی امیدها بازگشت و دشمنان اسلام و انقلاب نا امید و مأیوس شدند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) بابیان اینکه حماسه ۹ دی نماد شور و شعور، بصیرت و آگاهی ملت ولایتمدار و بزرگ ایران بود اظهار داشت: در این حماسه آفرینی آحاد مردم اوج ایمان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

 

حجت الاسلام سرافراز گفت: حضور حماسی مردم بصیر در ۹ دی موجب رسوایی فتنه گران و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

 

وی اظهار داشت: حماسه بزرگ ۹ دی یکبار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد و تجدید عهد و پیمان مردم ولایتمدار و بصیر در سراسر کشور با ولایت فقیه درسی فراموش نشدنی برای بدخواهان این نظام الهی بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قدرت نرم و اقتدار دینی مردم ایران اسلامی برخاسته از عمق ایمان، بصیرت، ولایتمداری، بینش دینی و سیاسی است.

 

کد خبر 510951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha