بهره برداری از ۸ بخش کودک در کتابخانه‌های گیلان

خبرگزاری شبستان: ​مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) از طرح توسعه کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود و بهره‌برداری از ۸ بخش کودک در کتابخانه‌های این استان خبر داد.

امیر محمدپور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با ولادت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) طرح توسعه کتابخانه عمومی لنگرود انجام می‌شود.

 

وی اظهار کرد: کتابخانه عمومی حجت الاسلام شمس گیلانی لنگرود ساعت 10 صبح فردا دوشنبه(7 دی) میزبان دکتر مهردخت وزیرپور، عضو هیات امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب خوانان و مسئولین استانی و شهرستان لنگرود برای افتتاح طرح توسعه این کتابخانه است.

 

محمدپور اظهار کرد: عملیات بهسازی و توسعه این کتابخانه با همکاری انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنگرود و نیز شهرداری انجام شده است که با گسترش فضای مطالعه این کتابخانه بخش اعظمی از مشکلات فضای مطالعه در این شهرستان محقق شد.

 

وی همچنین اضافه کرد: در این روز به صورت همزمان، 8 بخش ویژه کودک در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان گیلان نیز به بهره برداری می‌رسد.

 

محمدپور با توجه به اینکه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی در ایجاد بسترهای کتابخوانی از دوران کودکی و نهادینه کردن آن در میان خانواده‌ها است، خاطر نشان کرد: ایجاد بخش ویژه کودکان در کتابخانه‌های عمومی یکی از مهمترین برنامه‌های اصلی این نهاد در سال جاری است که در گیلان به همت کتابداران و مسئولین کتابخانه‌های عمومی در حال اجراست

 

کد خبر 510990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha