آیا ایران مقصد گردشگران در ژانویه ۲۰۱۶ است؟

خبرگزاری شبستان: ایران یکی از کشورهای تاریخی جهان به شمار می رود ، شهرهای شیراز ، کرمان ، تبریز ، یزد و سواحل جنوبی این کشور همواره می توانستند یکی از مقاصد مهم برای گردشگران باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ایران یکی از کشورهای تاریخی جهان به شمار می رود ، شهرهای شیراز ، کرمان ، تبریز ، یزد و سواحل جنوبی این کشور همواره می توانستند یکی از مقاصد مهم برای گردشگران باشند اما با توجه به تحریم های بین المللی و سیاست های رسانه ای غربی علیه این کشور به راه انداختند عملا گردشگران را از ایران به سوی امارات متحده و ترکیه فراری دادند.

در حال حاضر و با توجه به رفع تحریم های بین المللی و حتی با توجه به اینکه ایران به سیستم بانکی جهانی مانند کارت های ویزا و مستر متصل نیست این کشور را به یکی از محل های مهم برای گذران تعطیلات زمستان 2016 مبدل کرده است.

هشت دلیلی که ایران می تواند برای گردشگران اروپایی و حتی آمریکایی مقصد خوبی باشد. با اینکه گرفتن ویزا کار دشواری است ، هتل ها در شهرهای مهم به اندازه کافی نیستند و حتی در برخی از شهر های توریستی هتل پنج ستاره وجود ندارد ، و هیچ پرواز مستقیمی میان لندن و تهران وجود ندارد اما ایران کماکان مقصد خوبی برای گردشگران است.

در حال حاضر ایران قصد دارد تا سیاست های روادیدی خود را تغییر دهد به همین جهت شهروندان اروپایی بیشتری می توانند از این کشور با توجه به رفع تحریم های بین المللی دیدار کنند.

سیاست های رسانه ای مخرب هم اکنون کمتر شده اند و سیاست های ترس از ایران نیز آهسته آز رسانه های محو می شود. این کشور در حال حاضر امن ترین نقطه خاورمیانه است و تجربه نشان داده است ایرانی با میهمان های خود رفتار خوبی دارند. این کشور سرشار از نقاط تاریخی مهمی است که نمی تواند چشم از آنها بست .

در همین حال ارز و قیمت پایین ریال د مقابل ارزهای خارجی این کشور را به یکی از انتخاب های ارزان گردشگران خارجی مبدل کرده است.

 

کد خبر 510995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha