مدیریت روشنگرانه رهبر انقلاب باعث خنثی شدن رفتنه سال ۸۸ شد

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشکده علوم قرآنی ایلام، گفت: مدیریت روشنگرانه و نافذ رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن توطئه دشمنان داخلی و خارجی در فتنه سال ۸۸ شد.

علی اصغر شریفی راد، صبح امروز(۹ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، در حاشیه آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع ایلام، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه ۹ دی فارغ از هر جناحی در برابر توطئه دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و ثابت کردند که همواره پای اعتقادات خود هستند.

 

وی، افزود: حماسه ۹ دی، نماد پیمان از هم ناگسستنی ملت با ولایت است.

 

شریفی راد، تاکید کرد: این موضوع برای همگان روشن شده که تا زمانی پای اعتقادات و ارزش های دینی در میان باشد، ملت ایران اسلامی از انجام هیچ کاری برای دفاع از اسلام و نظام دریغ نخواهند کرد، به طوریکه پس از فتنه سال ۸۸، ملت ولایت مدار ایران اسلامی به میدان آمد و از ولایت دفاع کردند.

 

وی، در بخش دیگری از سخنان خود فتنه ۸۸ را مصداق فتنه خوارج در صدر اسلام دانست و گفت: مدیریت و روشنگری های نافذ رهبر معظم انقلاب و حماسه آفرینی ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی در تظاهرات سراسری ۹ دی از عوامل اصلی شکست و رسوایی فتنه سال ۸۸ است.

 

رئیس دانشکده علوم قرآنی ایلام با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی یکی از بارزترین و بیاد ماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب است که در آن بصیرت مردم به نمایش گذاشته شد، یادآور شد: فتنه سال ۸۸ از درون خانه شکل گرفت یعنی دشمن از درون در حال نفوذ بود.

 

شریفی راد، با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ جریانی بود که همچنان نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این توطئه تنها مربوط به انقلاب اسلامی نیست بلکه از ابتدا علیه اسلام وجود داشته و تا زمان حکومت امام زمان(عج) نیز ادامه دارد.

 

آیین گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

کد خبر 511583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha