شرکت ۸۰ نفر در ششمین آزمون جامع حافظان قرآن کریم کارکنان نیروی انتظامی

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از شرکت ۸۰ نفر در ششمین آزمون جامع حافظان جزء (۱ و ۳) قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده کارکنان یگان ویژه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، ابراهیم فلاحی امروز (۲۷دی) در ششمین آزمون جامع حافظان جزء (1 و 3) قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده کارکنان یگان ویژه استان اظهار کرد: طرح نهضت ملی حفظ کلام وحی در ارتباط با منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن چندین سال است که با حضور کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی استان آغاز شده است.

 

وی افزود: در 9 ماهه سال جاری بالغ بر یکصد کلاس حفظ قرآن در تمامی یگان‌های انتظامی، مرزبانی، مرکز آموزش محمدرسول الله و یگان ویژه استان و شهرستان‌ها برگزار شده است.

 

مسئول دارالقرآن عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون ششمین آزمون جامع حافظان جزء (1 و 3) قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده کارکنان یگان ویژه استان در حال برگزاری است، گفت: در این آزمون 80 نفر شرکت دارند که 50 نفر بانوان هستند.

 

فلاحی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و 580 نفر در آزمون حفظ (1 و 3) جزء قرآن کریم شرکت کردند، تصریح کرد: از این تعداد 750 نفر از انتظامی استان، 450 نفر از مرزبانی، 300 نفر از مرکز آموزش محمدرسول الله و 80 نفر از یگان ویژه بوده است.

 

وی ادامه داد: آزمون جامع حافظان قرآن کریم ویژه 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل در 24 دی ماه امسال در استان با نظارت داوران سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد که در مجموع 56 نفر در این آزمون شرکت کردند و 98 درصد آنان قبول شدند.

 

مسئول دارالقرآن عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات منطقه‌ای حفظ قرآن کریم فرماندهی انتظامی در اردیبهشت ماه سال 95 در مشهد مقدس خبر داد و گفت: از استان خراسان جنوبی 97 نفر به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.

 

فلاحی بیان کرد: در سال جاری 10 نفر از کارکنان و خانواده‌های یگان‌های انتظامی استان خراسان جنوبی در آزمون تخصصی سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کشور موفق به کسب گواهی‌نامه تخصصی حفظ شدند.

 

 

کد خبر 515773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha