نشست مدیران رسانه ای استان یزد با مدیر کل صدا و سیما یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست مدیران رسانه ای استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر با مدیر کل صدا و سیما یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مدیران رسانه ای استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر با مدیر کل صدا و سیما یزد امروز( 13 بهمن) در محل صدا و سیما استان یزد برگزار شد.

احمد پهلوانیان، مدیر کل صداوسیمای استان یزد در این مراسم گفت: ما از انتقاد ترسی نداریم و به شکل های مختلف آن را انجام می دهیم ولی هنوز از آن راضی نیستیم ولی با توجه به انتخابات و توجه به وحدت و همدلی این شیب ملایم پیگیری می شود.

وی افزود: ما در حال برنامه ریزی در اتاق فکر برای اجرای زنده برای مدیران و مسئولان استان و مطالبه از آنها داریم زیرا مطالبه به عنوان ظرفیتی برای مدیران است.

مدیر کل صداو سیمای استان یزد خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان ها در استان تعامل در حد صفر داریم و هیچ تماسی با آنها نداشته ایم ولی برخی دیگر از شهرستان ها تعامل بسیار زیادی دارند که در این راستا رسانه ها وظیفه دارند که از این افراد و شهرستان ها مطالبه کنند.

پهلوانیان تصریح کرد: رسانه ها باید در کنار هم و باهم از مدیران نقد سالم داشته باشیم.

وی ادامه داد: الان مشکل جامعه ما عوام زدگی است که در انتخابات آن را می بینیم و سایه در عقلانیت انداخته است که باید با پیشنهادهای عالمانه در این جهت گام برداریم.

سید حسین راسخی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام(ره) با ایجاد انقلاب اسلامی به نحوی الگویی برای جهان شد و با استکبارستیزی خود این راهبرد را به جهانیان نشان دادند و راه را نیز به ما نشان دادند.

کد خبر 520211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha