حل بحران در سوریه با عدم حمایت غربی ها و امریکا از تروریستها میسر می شود

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه غربیها به دنبال گرفتن امتیازاتی در سوریه هستند گفت: حل بحران در سوریه با عدم حمایت غربیها و امریکا از ترویستها میسر می شود.

محمدصالح جوکار، عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند مذاکرات سوریه به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: کسانی که بحران را که در سوریه ایجاد کرده اند افرادی هستند که در این نشست حضور دارند کسی که دنبال ایجاد بحران باشد نمی تواند راه حلی به جز منافع خودش برای حل بحران بدهد و قطعاً در این مذاکرات منافع مردم سوریه در نظر گرفته نخواهد شد.

وی اظهار کرد: در واقع انها به دنبال ان هستند که حرف ناحق به خودشان به یک توافق نامه تبدیل کنند و قطعاً دولت سوریه امروز از مواضع بسیار محکمی برخوردار است و زیربار این موضوع نخواهد رفت.

جوکار تصریح کرد:‌ بعید می دانم از این سلسله نشستها نیز نتیجه ای عاید مردم سوریه شود و قطعاً با توجه به اینکه تاکنون در مذاکرات به نتیجه نرسیده اند به فکر چانه زنی برای حفظ منافع خود در سوریه هستند.

وی تاکید کرد: قطعا بخشی از امتیازات که غربی ها می خواهند بگیرند نامشروع است و مربوط به مردم سوریه است و هیچ کس نمی تواند حق مردم سوریه با تروریست ها و استکبار معامله کنند.

جوکار تاکید کرد: عدم حمایت کشورهای غربیها و امریکاییها از تروریست در موضوع سوریه،‌عدم حمایت مالی از تروریست ها و عدم تامین سلاح و جنگ افزار برای تروریست می تواند راه حلی برای حل بحران سوریه باشد.

کد خبر 521183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha