اعزام ۱۷۷ مبلغ و مبلغه در ایام الله دهه مبارک فجر به نقاط مختلف استان یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۷۷ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام حسین میرجلیلی، کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 177 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

وی افزود: از این تعداد 131 نفر مبلغ و 46 نفر مبلغه هستند که در طول ایام الله دهه مبارک فجر به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

میرجلیلی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این تعداد مبلغ و مبلغه برای اجرای بهتر برنامه‌ها در دهه فجر که فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: مبلغین و مبلغات اعزامی با استقرار در مساجد، مدارس و ادارات در مناطق شهری و روستایی استان به تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب و دست آوردهای نظام مقدس اسلامی در بین مردم خواهند پرداخت.

کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: با توجه به تقارن ایام تبلیغات و انتخابات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با عید انقلاب، مبلغان و روحانیون با برگزاری برنامه های مختلف از جمله جلسات پرسش و پاسخ در این موارد به بصیرت افزایی،دشمن شناسی و تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات خواهند پرداخت.

کد خبر 521572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha