فیلم/ روزنامه نگاران یمن قلم ها را زمین گذاشتند

صدها نفر از روزنامه نگاران و اصحاب فرهنگ بحرین قلمهای خود را زمین گذاشتند و برای سرنگونی آل خلیفه وارد میدان شدند.

   به گزارش خبرگزاری شبستان، در حالی که اعتراض های مردم یمن علیه دولتمردان فاسد که با وجود خروج عبدالله صالح هنوز در راس قدرت باقی مانده اند همچنان ادامه دارد روزنامه نگارانی ضدحکومت نیز که تاکنون اعتراض خود به شرایط موجود را با افکار و نوشته های خود بیان می کردند و با افشاگری هایشان به مردم آگاهی می دادند اکنون پابه پای تظاهرکنندگان پا به خیابان ها گذاشته اند و همراه آنان برای به ثمر رسیدن قیام مردمی یمن حرکت می کنند.

روزنامه نگاران، گزارشگران و اصحاب رسانه تصمیم دارند که با فریادهای بلند خود در خیابان های یمن اعتراض خود را علیه دروغ های رسانه ای اعلام کنند و بیش از پیش به مردم بفهمانند که آنچه از سوی رسانه های وابسته به دولت به آنها گفته می شود وارونه هایی از حقیقت است که هدف از انتشار آنها اغوای افکار عمومی است و حتی اگر عده قلیلی از این دروغ ها تاثیر بپذیرند برای آنها خوشایند است.

آنها در اولین گام برای اجرای تصمیم خود تظاهراتی را در مقابل مقر ریاست جمهوری به راه انداخته و با اعتراض خود فریب های رسانه ای از سوی رسانه های خبری حامی دولت که هدف آنها تضعیف انقلاب مردمی و دامن زدن به آتش منازعات و بی ثباتی ها در کشور است را محکوم کردند.

آنها همچنین اعتراض خود را نسبت به قطع حقوق اصحاب رسانه که حمایت خود را از انقلاب مردمی یمن اعلام کرده و از همراهی با تبلیغات دروغین رسانه های حامی دولت امتناع کردند به گوش دولتمردان رساندند.

اصحاب رسانه همچنین با تشکیل یک اتحادیه به افشای سرکوب دولتی گزارشگرانی پرداختند که قبول نکرده اند بخشی از فریب های رسانه ای را برای گمراه کردن مردم بر عهده بگیرند.

روزنامه نگارانی که به انقلاب مردمی پیوسته اند اعلام کردند که نیروهای دولتی آنها را تهدید به مرگ کرده اند و حتی بعضی از گزارشگران از سوی نیروهای امنیتی ربوده شده اند.

اصحاب رسانه ها تاکید کرده اند که به اعتراض ها و افشای حقایق ادامه خواهند داد زیرا هدف اصلی این انقلاب پایان دادن به فریبت کاری ها و آغاز حقیقت گرایی و رعایت حقوق انسانی است.

به گفته آنها این اعتراض برای بازگرداندن حقوق روزنامه نگاران نیست بلکه برای هدف مهمتر یعنی پایان دادن به دروغ های رسانه ای است که مردم یمن را در سه دهه گذشته فریب داده و از ناآگاهی آنان سوءاستفاده کرده است.

پایان پیام/

 

کد خبر 52333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha