یادواره شهدای کارمند در بیرجند برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره ۲۳ شهید بسیج ادارات مرکز استان خراسان جنوبی امروز (۲۸ بهمن) با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، دبیر یادواره شهدای بسیج کارمند در این مراسم اظهار داشت: این یادواره با هدف افزایش بصیرت اقشار مختلف جامعه و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ادارات بیرجند برگزار شده است.

 

حمید ابراهیمی بر الگو قرار دادن شهدا در زندگی تاکید کرد و با اشاره به اینکه مخاطبان این یادواره اقشار مختلف کارمند هستند، گفت: باید تلاش کرد در طول خدمت این شهدای والا مقام را الگوی خود قرار دهیم.

 

وی از انتشار کتابچه زندگی نامه شهدای کارمند خبر داد و افزود: امروز جوانان این مرز و بوم باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مقابل توطئه های نرم دشمنان نظام ایستادگی کنند.

 

سرهنگ اسماعیل برزگر یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه گسترش هرچه بیشتر فرهنگ جهاد و شهادت یکی از راهکارهای مقابله با توطئه های دشمن است، تصریح کرد: دشمن برای از بین بردن این نظام، تنها ماهیت خود را از جنگ سخت به نرم تغییرداده است.

 

وی ادامه داد: امروز دشمن درصدد است تا از طریق لطمه زدن به انتخابات ایران، به اهداف شوم خود برسد.

 

سرهنگ برزگر بر بصیرت افزایی هرچه بیشتر تاکید کرد و گفت: با افزایش بصیرت، به نفوذ دشمن نیز پی می بریم و راههای مقابله با این روش خطرناک دشمن را برای اینکه مدیون شهدا نباشیم، به خوبی درمی یابیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 524267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha