ائتلاف جبهه تدبیر و توسعه با جبهه اصلاح طلبان با عنوان حامیان دولت

خبرگزاری شبستان: رییس شورای مرکزی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی ضمن اعلام لیست انتخاباتی این جبهه از احتمال ائتلاف این جبهه با جبهه اصلاح طلبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان، احمد شریف، رئیس ستاد انتخاباتی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در نشستی با حضور خبرنگاران گفت: این جبهه بعد از انتخابات 92 از 4 حزب و تشکل سیاسی تشکیل شد که خاستگاه آن جبهه ستادهای مردمی حسن روحانی، در همه استانهای کشور بود.

وی به فعالیت جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: موضوع رد صلاحیت ها شوک بزرگی به ساختار ما وارد کرد بیش از 50 درصد کاندیداهای جبهه رد صلاحیت شده اند.

وی در ادامه مکانیزم جذب کاندیداها به جبهه تدبیر و توسعه را مصاحبه با آنها و سپس امضای میثاق نامه مبنی بر اینکه در صورت انتخاب شدن فراکسیون تدبیر و توسعه را در مجلس شورای اسلامی تشکیل دهند.

شریف شعار انتخاباتی این جبهه را تدبیر دوم، مجلس اعتدالی و توسعه اقتصادی اعلام کرد.

وی در ادامه به معرفی لیست انتخاباتی این جبهه پرداخت و گفت: تا به این لحظه علی مطهری سرلیست جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی است و مصطفی کواکبیان، الیاس حضرتی، محمدعلی وکیلی، پروانه مافی، سیدمحمد حسینی، بابایی، بهمن صالحی جاوید، حمیدرضا سیفی، سهیلا جلودارزاده، محمود عزیزی، کاظم جلالی، محمدطاها عبدخدایی، طهماسبی، حسن یاسری، قاسم محمدامینی، غلامرضا محمدنژاد، علی طاهری، سیدمرتضی حسینی، سیدمجتبی میری، سودابه جلیلی، حسن زمانی، حمیدرضا عربی، الهام شریفی، وحیده شریعتمداری، اعلایی، جواد کریم زادگان، دکتر وفایی. تشکیل دهنده لیست این جبهه در انتخابات هستند.

وی از احتمال ائتلاف جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با جبهه اصلاح طلبان تحت رهبری دکتر محتشمی خبر داد و افزود: ما تلاش می کنیم جبهه ای با نام حامیان دولت با جبهه اصلاح طلبان تشکیل دهیم.

وی گفت: اولویت اصلی کاندیداهای این لیست توجه به برنامه ششم توسعه در مجلس دهم است و همچنین تلاش می شود بحث نظارتی مجلس توسط این کاندیداها در صورت نماینده شدن اجرایی شود.

 

کد خبر 524275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha