شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است/همگان باید با حضور در انتخابات دشمن را مایوس کنند

خبرگزاری شبستان: آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: هر فردی که صلاحیت قانونی برای رای دادن دارد، باید در این انتخابات شرکت کند، زیرا شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز (28 بهمن) در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: این امر بسیار مهمی است که باید به آن اهتمام داشته و در گسترش این موضوع تلاش کنیم.

وی بیان داشت: همه مورد امتحان الهی هستیم و هر فردی که کامل تر باشد امتحان سخت تری نیز خواهد داشت و باید بکوشیم تا در این امتحان سربلند بیرون آییم.

این مرجع تقلید تاکید کرد: انتخابات یکی از این امتحان ها بوده که باید سعی کنیم در آن سربلند بیرون آمده و موجب مایوس کردن دشمنان شویم.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: در این انتخابات باید عظمت و بیداری و همچنین امنیت و اقتدار خود را به دنیا ثابت کنیم و باید حضور پرشور در انتخابات به دشمنان بفهمانیم که از این نظام دفاع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هر فردی که صلاحیت قانونی برای رای دادن دارد، باید در این انتخابات شرکت کند، زیرا شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است.

این مرجع تقلید ابراز داشت: دین تنها نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، بلکه شرکت در امور سیاسی و فرهنگی کشور نیز از مصادیق دین است و این نظام اسلامی را باید حفظ کنیم.

این مرجع تقلید تاکید کرد: باید همگان در این اتخابات حضوری پرشور داشته باشند و شرکت در انتخابات را وظیفه خود بدانند.

کد خبر 524279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha