شناسایی ۶۵ هزار نفر رأی اولی در استان همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: امسال در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی ۶۵ هزار نفر رأی اولی در استان همدان در پای صندوق ها رأی حضور می یابند.

ابوالقاسم الماسی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار شبستان گفت: استان همدان همزمان با سایر استان های کشور آمادگی کامل در برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال جاری  را دارد.

 

وی افزود: یک میلیون و 505 هزار نفر در استان همدان واجد شرایط هستند  که از این تعداد 65 هزار نفر برای نخستین بار در پای صندوق های رأی حضور می یابند.

 

وی تصریح کرد: استان همدان در این دوره از انتخابات دارای هفت حوزه انتخابیه همدان وفامنین، ملایر، تویسرکان، بهار و کبودراهنگ، اسدآباد، رزن و نهاوند است.

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در خصوص اعضای هیات اجرایی انتخابات استان همدان، اظهار داشت:  اعضای هیات اجرایی در استان همدان 5 نفر و در شهرستان ها سه نفر است.

 

الماسی خاطرنشان کرد: انتخابات 25 مرحله دارد که 23 مرحله ای آن به صورت الکترونیکی و دو مرحله ای اخذ رأی و شمارش آراء به صورت سنتی  در استان همدان انجام می شود.

 

 

کد خبر 524287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha