انتخابات جاری بودن دموکراسی را در انقلاب به اثبات می رساند

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان با بیان اینکه انتخابات جاری بودن دموکراسی را در انقلاب به اثبات می رساند، گفت: مردم در انتخابات با دادن یک رای سرنوشت کشورشان را رقم می زنند.

حجت الاسلام علی خیور رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: انتخابات یکی از مباحث اصلی کشور و انقلاب بوده که مشارکت در آن از سوی علما، روحانیون و بزرگان مورد سفارش قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه انتخابات جاری بودن دموکراسی را در انقلاب به اثبات می رساند، افزود: مردم در انتخابات با دادن یک رای سرنوشت کشورشان را رقم می زنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان تصریح کرد: مردم در انتخابات برای سرنوشت خود تصمیم می گیرند و با توجه به روایات آیات قرآن کریم، خداوند هیچ ملتی را به انحراف نمی کشاند مگر اینکه آن ملت اراده خود را از دست داده باشند.

 

حجت الاسلام خیور اضافه کرد: مردم موظف هستند با انتخاب یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی، آینده ای روشن را برای معیشت، رفع بیکاری و اشتغال مردم رقم بزنند.

 

وی با بیان اینکه مردم با آرای خود افراد انقلابی و ولایتمدار را روانه بهارستان کنند، افزود: رفع مشکلات اقتصادی در اولویت مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا که اعضای آنان مشخص می کنند که چه کسی شخص اول انقلاب باشد.

 

حجت الاسلام خیور با تاکید بر اینکه اعضای مجلس خبرگان رهبری در حمایت از رهبری و ولایت فقیه نقش بی بدیل دارند، گفت: اگر انتخاب و رای ما خدانکرده نادرست باشد به انقلاب ضربات مهلکی وارد می شود که بلای آن دامن تک تک افراد جامعه را خواهد گرفت.

 

وی افزود: مردم در انتخاب فرد اصلح برای مجلس خبرگان رهبری دقت بیشتر داشته باشند و با بصیرت و آگاهی پای صندوق اخذ رای بروند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان به معیارهای فرد اصلح اشاره کرد و بیان داشت: به افرادی رای بدهیم که به دنبال منافع انقلاب باشد و منافع شخصی در رسیدن به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نداشته باشد.

 

حجت الاسلام خیور ادامه داد: افرادی را که در مسیر رهبری نیستند به آنها رای ندهیم چرا که  آنان برای انقلاب دردسرساز خواهند شد و افسوس این روزهای را خواهیم خورد.

 

کد خبر 525882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha