دشمن را با انتخابی که خدا از آن راضی باشد، مایوس می کنیم

خبرگزاری شبستان: فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ضمن مهم و حیاتی خواندن انتخابات پیش روی کشور، انتخابی دقیق، آگاهانه و با بصیرت را راهی برای مایوس کردن دوباره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی، امیر سرتیپ اباذر جوکار در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با بیان اینکه  طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح حق هرگونه فعالیت سیاسی یا طرفداری از هر حزب یا گروه سیاسی را ندارند گفت: این در حالی است که کارکنان نظامی هم به عنوان  سربازان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با انتخابی آگاهانه و با بصیرت بالای سیاسی و دینی، وظیفه ی خود در مقابل شهدایی که با خون خود از این نظام مقدس پاسداری کردند را به خوبی انجام دهند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی معیار های بیان شده توسط مقام معظم رهبری  در انتخاب افراد اصلح را بسیار مهم و راه گشا خواند و گفت: اصلی ترین معیار، «خط رهبری» است که باید با توجه به آن، افراد ناشایسته از انتخاب ما حذف گردند.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی نمی تواند ذره ای، صلاح این مملکت را ببیند گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، رسانه های بیگانه به عنوان مزدوران استکبار جهانی مردم را از شرکت در انتخابات منع می کنند، این در حالی است که در انتخابات پیش رو تغییر راهبرد داده و به معرفی کردن و تبلیغ افرادی که مورد حمایت آنهاست می پردازند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ادامه با بیان اینکه انتخاب افراد مورد حمایت استکبار جهانی قطعا به نفع پیشرفت ملت ایران نخواهد بود گفت: اگر در انتخاب خود «خدا» را ملاک قرار دهیم می توانیم بفهمیم که انتخاب چنین افرادی که مورد حمایت مزدوران آمریکایی هستند اصلا مورد رضایت حضرت حق نیست.

 

امیر سرتیپ جوکار، در ادامه انتخابات را جلوه ای از قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: می توانیم با انجام این مانور حماسی که برآمده از حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات است یک بار دیگر قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم و به آنها بفهمانیم که نظامی که برای زنده کردن ارزش های اسلام ناب محمدی با قطره قطره خون شهدا به وجود آمده است بی یاور نخواهد ماند.

 

وی انتخاب اصلح را به عنوان یک وظیفه دینی و شرعی عنوان کرد و گفت: باید قدر نعمت آزادی انتخاب را دانست و از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

 

وی «ولایت پذیری» و «مردمی بودن» و «حرکت در جهت اقتدار ملت ایران» را هم به عنوان معیارهایی بسیار مهم و ارزشمند مطرح کرد و گفت: باید در انتخاب افراد به این نکته توجه کنیم که سرنوشت کشور را می خواهیم به چه کسانی بسپاریم.

 

امیر جوکار از انتخابات به عنوان یک شمشیر دولبه یاد کرد و گفت: با انتخابی که مورد رضای حضرت حق است می توانیم به مجد و عظمت اسلام که پرچم داری غیر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد کمک کرده در اعتلای آن سهیم باشیم.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سایه الطاف خداوند متعال، ملت ایران یک بار دیگر با انتخابی آگاهانه و با بصیرت بالای سیاسی و دینی، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس کرده و چشم طمع آنها را به این سرزمین کور خواهد کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن پرورش، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهار داشت:  فهم عظمت حضرت فاطمه (س) و تحلیل این عظمت موضوعی است که برای ما ناشناخته است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در این خصوص به حدیثی که از عایشه نقل شده است نیز اشاره کرد و گفت: در این روایت آمده است که هرگاه حضرت فاطمه (س) بر پیامبر اکرم (ص) وارد می شد پیامبر اکرم (ص) تمام قامت از جا برمی خواست و در کنار خود برای او جایی در نظر می گرفته است.

 

حجت الاسلام پرورش در این خصوص با بیان اینکه شخصیت عظیمی مثل پیامبر اکرم (ص)، بدون دلیل برای کسی اینقدر احترام قائل نبوده اند گفت: قطعا این احترام خارج از نسبت پدر و فرزندی است و گواه این مطلب هم این است که پیامبر اکرم (ص) دختران دیگری نیز داشتند ولی چنین برخوردی با آنها در تاریخ نیامده است.

 

حجت الاسلام پرورش در ادامه در پاسخ این سوال که «آیا مقام رفیع حضرت فاطمه (س) به علت این است که این بانوی بزرگ دختر پیامبر اکرم (ص) یا  همسر حضرت علی علیه السلام یا مادر ائمه (ع) است؟» گفت: اینها همه فضائل بزرگی است که  در جای خود بی نظیر است ولی ویژگی اساسی حضرت فاطمه (س) که باعث رفعت مقام این بانوی بزرگ اسلام شده است در یک جمله «انتخاب های الهی و آگاهانه» اوست.

 

کد خبر 526085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha