همترین اولویت،  نظارت دقیق و بازرسی از شعب حساس انتخابات است

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد گفت: مهمترین اولویت ما نظارت دقیق و بازرسی از شعب حساس انتخابات است.

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: برگزاری پرشور انتخابات یکی از اولویت های ما است که در این راستا بایستی با طراحی و برنامه ریزی هیئات بازرسی زبردست و مسلط به فانون ، انتخاباتی پرشکوه و قانونمند رقم زد.

وی افزود: برخورد قاطع با هرگونه اقدام غیر قانونی در انتخابات یکی از برنامه های اصلی ما است که باید نمایندگان فرماندار در کنار صندوق های اخذ رأی توجیه و تشجیع شوند تا در کنار صندوق های اخذ رأی با هرگونه اقدام غیر قانونی از طریق مأموران انتظامی برخورد قاطع کنند.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد تصریح کرد: حضور ناظران در فضای مجازی نیز بایستی به عنوان دستور کار مسئولان قرار گیرد تا از شایعه پراکنی و مخدوش کردن فضا جلوگیری شود.

دهشیری خاطرنشان کرد: در این راستا حضور اکیپ هایی از ضابطان آموزش دیده جهت حفظ نظم و تأمین امنیت رأی گیری  ضروری است که بایستی از این طریق آرامش داشته باشیم و به دور از فضایی نادرست در جامعه؛ انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی افزود: شمارش آراء باید در تمرکز کامل و با حضور افراد مجاز و نمایندگان قانونی نامزدها انجام شود و تعداد آرا مأخوذه نیز طبق روال قانونی و پس از صورت جلسه و به ستاد برگزاری مرکزی در فرمانداری، اعلام شود که عدم استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 526216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha