نشست منطقه ای خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش زارچ برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست منطقه ای خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش زارچ با هدف ارتباط گیری بهتر با کانون های مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست منطقه ای خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش زارچ امروز( 6 اسفند) با حضور محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش زارچ برگزار شد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: بانوان ما بایستی زندگی حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: ما به عنوان کانون های مساجد آمده ایم تا کار مردمی کنیم و بایستی الان خود را در میدان جنگ بدانیم و بایستی با حداقل امکانات با تفکری باز کار کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: حضرت آقا می فرمایند عرصه فرهنگ عرثه جهاد است و امروز در این مسیر سختی های متعدد وجود دارد که این جنسی کار فرهنگی است که در این راستا صبر و پشتکار، اخلاق امری اساسی است.

رستگاری تصریح کرد: متاسفانه در کانون های مساجد فکر می شود که هر کاری فرهنگی بایستی انجام شود در حالی که هدف اصلی ما جذب جوانان به مساجد است و این کار در مساجد می تواند به دنبال خود نیز کارهای فرهنگی را داشته باشد.

وی در پایان گفت: ارتباط گیری با جوانان و اخلاق دوستانه با آنها بهترین راه جذب به مساجد است که می توان از این طریق مسجد طراز اسلامی را نیز احیا کرد.

کد خبر 526222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha