مردم بندر آستارا حماسه سیاسی خلق کردند

خبرگزاری شبستان: مردم بندر مرزی آستارا امروز از ساعات آغازین رای گیری با حضور در پای صندوق های رای حماسه سیاسی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، شور انتخاباتی و بصیرت مردم همیشه در صحنه آستارا روز جمعه هفتم اسفند با حضور دوباره در پای صندوق های اخذ رای تجلی یافت.

 

مردم این شهرستان مرزی اعم از شیعه و سنی و مرد و زن امروز در کنار یکدیگر یکدل و یکرنگ در پای صندوق های رای حاضر شدند تا در تعیین سرنوشت شهرستان و کشورشان دخیل باشند.

 

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در سراسر کشور در این شهرستان مرزی نیز در حال برگزاری است و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای نشان از استقبال پرشور مردم از انتخابات در این شهرستان مرزی است.

 

در حال حاضر حضور گسترده مردم در شعبه های اخذ رای در این شهرستان را شاهد هستیم، به طوریکه در بیرون شعبه های اخذ رای صف های رای دهندگان شکل گرفته است.

 

کار اخذ رای برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز( ۷ اسفند) در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

 به گزارش شبستان، بندر مرزی آستارا با دو بخش مرکزی و لوندویل، در ۲۰۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

 

از جمعیت حدود ۸۶ هزار نفری بندر آستارا، ۶۱ هزار و ۳۶۵ نفر واجد شرایط شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

 

تعداد ۸۴ شعبه اخذ رأی در نقاط مختلف شهری و روستایی بندر آستارا پیش بینی شده که از این تعداد ۶۱ شعبه اخذ رأی در حوزه بخش مرکزی و تعداد ۲۳ شعبه اخذ رای در حوزه بخش لوندویل است.

کد خبر 526746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha