آمریکا امروز از انقلابی بودن ما عصبانی است

خبرگزاری شبستان: رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت: ما امروز به دلیل عدم اجرای کامل قوانین اسلامی در جامعه هنوزحکومت اسلامی نداریم؛ باید روح انقلاب در کوچه، خیابان، مسجد محل و جامعه ما نهادینه شود؛ آمریکا امروز از انقلابی بودن ما عصبانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام حسین جلالی بعدازظهر دیروز ( 21 اسفند ) در مکتب الزهرای جیرفت گفت: بعد از انقلاب اسلامی بطور کلی دو دیدگاه در جامعه و نظام حاکم شد؛ یکی دیدگاهی که دین اسلام را مکتبی کامل، جامع و قابل اجرا می داند که در همه زمینه ها و ابعاد حرف برای گفتن دارد و دیگری رویکردی که برخی احکام دین را در جامعه قابل اجرا نمی داند و باید متناسب با شرایط روز حاکم برجامعه، تغییراتی را مد نظر قرار داد.

 

وی افزود: یکی از مفاهیم بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی، انقلابی بودن هست چراکه وقتی از این رویکرد فاصله بگیریم موجب می شود از شاخصه ها و آرمان های انقلاب فاصله بگیریم؛ همچنین مبحث اسلام ناب و اسلام آمریکایی حضرت امام رضوان الله علیه مبتنی بر همین رویکرد است.

 

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: اگر مبحث نفوذ جدی گرفته نشود موجب می شود دشمن به لایه های عمیق انقلاب و نظام راه پیدا کند و نهایت در به دنبال این هستند که اسلام ناب در معادلات جهانی دچار استهاله شود.

 

وی با اشاره به سه مقوله مهم اسلام ناب، تشیّع و انقلابی بودن که مانع رسیدن دشمن به اهدافش می شود، خاطرنشان رد: انقلاب، نظام اسلامی، حکومت اسلامی، جامعه اسلامی و امت اسلامی استراتژی مورد نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

 

حجت الاسلام حسین جلالی تصریح کرد: ما امروز به دلیل عدم اجرای کامل قوانین اسلامی در جامعه هنوز حکومت اسلامی نداریم؛ باید روح انقلاب در کوچه ها، خیابان ها، مساجد محل و سازمان های ما نهادینه شود؛ آمریکا امروز از انقلاب و انقلابی بودن ما عصبانی هست.         

                                     

وی تصریح کرد: حزب الله، انصارالله، جهاد در سوریه، بیداری اسلامی، قدرت موشکی، فناوری هسته ای و شتاب علمی از نمونه های الگوی انقلابی بودن در داخل و خارج از کشور است.

کد خبر 530776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha