نمازخانه های بین راهی باید برای پذیرایی معنوی از مسافران آماده باشند

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، حضور گسترده مسافران تابستانی در آذربایجان شرقی را نیازمند همت مسئولان برشمرد و گفت: نماز خانه های بین راهی باید برای پذیرایی معنوی از مسافران تابستانی آماده باشند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به ضرورت توجه مسئولان برای رفع مشکلات مسافران تابستانی، به خبرنگار شبستان در تبریز گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط مساعد آذربایجان شرقی حجم بزرگی از مسافران تابستانی در این استان حضور می یابند و حضور مسافران در سطح شهر تبریز از هم اکنون مشهود است.


محمد اشرف نیا افزود: حضور گسترده مسافران تابستانی در آذربایجان شرقی نیازمند همت مسئولان برای رفع مشکلات و ایجاد خدمات رفاهی لازم است.


وی یکی از مشکلات مهم در زمینه ارایه خدمات به مسافران را سطح پائین بهداشتی در کانکس های سرویس بهداشتی بین راهی برشمرد و تاکید کرد: مسافران در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه می شوند و حتی متمایل به پرداخت هزینه برای برخورداری از امکانات مطلوب هستند.

 

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، ادامه داد: کلیه راهداراخانه های بین راهی باید آماده پذیرایی از مسافران تابستانی باشند و آسفالت کردن محوطه های این راهداراخانه ها و رسیدگی به نمازخانه ها و اماکن رفاهی بین راهی مورد توجه جدی قرارگیرد.


اشرف نیا اظهار کرد: در این راستا بازرسینی از طرف استانداری در مدت تعیین شده اقدام به بازرسی می کنند که کوتاهی در این امر برخورد مدیران ارشد اجرایی استان را در پی دارد.


معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی احداث جایگاه ها ی پمپ بنزین در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) را از ضروریا ت لازم در این راستا اعلام کرد و گفت: نبود پمپ بنزین مشکلات زیادی را برای مسافرین به وجود می آورد و موجب مشکلات فراون برای مسافران می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 53098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha