برخورد قاطع با متخلفان چهارشنبه سوری در لرستان

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از برخورد قاطع نیروهای نظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت و متخلفان چهارشنبه سوری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، منوچهر مرادی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان امروز(25 اسفند) در جمع خبرنگاران، گفت: طرح  مخصوص چهارشنبه سوری از عصر امروز در شهرهای استان لرستان آغاز می شود.

 

وی با اشاره به رسیدگی ویژه به تخلفات چهارشنبه سوری، افزود: با متخلفان برخورد قاطع و قانونی  خواهد شد.

 

سرهنگ مرادی، اظهار داشت: در این راستا نیروهای ویژه نظامی و انتظامی  با استقرار در میادین و تقاطع ها هر گونه مزاحمت و یا مواردی که باعث ترافیک شود را کنترل خواهند کرد.

 

وی افزود: همچنین مرکزپایش تصویری که مجهز به سامانه متصل به سیستم شماره گذاری است خودروهایی که ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کنند را شناسایی کرده و با انها برخورد قانونی خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: همچنین با خودرو های متخلف بنا بر نرخ جدید افزایش جرائم برخورد خواهد شد.

 

سرهنگ مرادی با تاکید به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به عنوان  مجریان نظم و امنیت جامعه مخالف شادی مردم نیست، تاکید کرد: در صورت هرگونه هنجار شکنی و مزاحمت برای مردم با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: نرخ جدید جرائم راهنمایی و رانندگی از امروز اعمال می شود و با هنجار شکنانان و متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش جرائم که هر سه سال یکبار انجام می شود، افزود: از مجموع 172 جریمه مربوط به راهنمایی و رانندگی 41 مورد از این جرائم که عموما جرائم حادثه ساز از جمله جریمه های مربوط به سرعت و یا سبقت غیر مجاز هستند مشمول افزایش قیمت شده اند.

کد خبر 531539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha