پیش بینی ۳ فروند بالگرد برای امدادرسانی در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری شبستان: معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: سه فروند بالگرد در طرح نوروزی در استان برای امدادرسانی اضطراری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در رزمایش ترافیکی طرح نوروزی سازمان ها و دستگاه های امدادی و ترافیکی استان بیان کرد: در اجرای این طرح سه هدف عمده داریم که کاهش تلفات جاده ای و به صفر رساندن تلفات مهمترین کار است.

 

وی ادامه داد: با حضور مجموعه ای از نیروهای امدادی و خدمات رسان شامل پلیس راه، راهوران، راهداران، هلال احمر و اورژانس و آتش نشانی و برنامه ریزی مدون خوشبختانه در سال جاری شاهد کاهش ۳۲ درصدی تلفات جاده ای در محورهای برون شهری بودیم که این اقدامات باید تداوم یابد.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: هدف دوم افزایش ضریب امنیتی با حضور پلیس مقتدر در جاده هاست و هر چند در عالی ترین شرایط امنیتی هستیم اما در این ایام نیازمند کار و تلاش مضاعف هستیم تا ایام نوروز را با کمترین حادثه سپری کنیم.

 

وی اعلام کرد: افزایش رضایتمندی مردم، مسافران و گردشگران در طرح نوروزی هدف گذاری شده که در این راستا با توجه به اسکان، بهداشت، درمان، در سفرهای نوروزی گامی در مسیر تأمین آسایش مردم برداشته شده است.

 

حبیبی اضافه کرد: با هماهنگی و همدلی همه دستگاه های خدمات رسان امیدواریم بستر خوبی برای سفرهای ایمن و بدون حادثه مردم در استان فراهم شود تا همانند سال های گذشته با همکاری رانندگان شاهد کمترین حادثه در جاده های پرتردد استان باشیم.

 

وی تأکید کرد: در استان قزوین ۲۰۰ تیم امدادی، خدماتی، اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و راهداری با استقرار در جاده های استان قزوین با استفاده از سه هزار نیروی انسانی آموزش دیده در ایام نوروز آماده خدمت رسانی هستند.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: سه فروند بالگرد در طرح نوروزی در استان برای امدادرسانی اضطراری پیش بینی شده است تا در صورت لزوم در حوادث غیر مترقبه و امداد هوایی استفاده شود.

 

کد خبر 531610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha