آمادگی ۸ آموزشگاه صومعه‌سرا برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا از آمادگی ۸ آموزشگاه این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

مجید آلیانی، رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: 8آموزشگاه و 70 کلاس در شهر و بخش صومعه‌سرا برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی تجهیز شده است.

 

وی با بیان اینکه 17 کلاس به صورت ویژه هستند، افزود: 46 کلاس مدرسه صومعه‌سرا برای اسکان مسافران نوروزی امسال در گروه «ب» قرار دارند

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه هفت کلاس در ردیف گروه «ج» قرار دارد، گفت: آموزشگاه‌هایی که در گروه الف هستند از امکانات نسبی بیشتری برای فرهنگیان برخوردار هستند.

 

آلیانی تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز را دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: به غیر از خانواده‌های فرهنگی، سایر مسافران نیز با در نظر گرفتن اولویت خانواده‌های فرهنگی، می‌توانند از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش صومعه‌سرا استفاده کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا اظهار کرد: آموزشگاه نمونه دولتی الزهرا، مجتمع ریحانه‌النبی بعثت، مدرسه نرجس، 17 شهریور، هنرستان زینبیه، زینب گوراب زرمیخ، امام خمینی(ره) و کارآفرینان کسما پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

 

آلیانی با بیان اینکه ظرفیت اسکان نوروزی امسال نسبت به سال گذشته 15درصد افزایش داشته است، افزود: نوروز سال گذشته 2 هزار و 375 نفر در قالب 406 خانوار در مدارس این شهرستان اسکان شدند.

 

وی گفت: از تعداد مذکور 311 نفر در قالب 95 خانوار فرهنگی و مابقی کارمندان دولت بودند.

 

کد خبر 531614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha