برپایی ایستگاه گردشگری نوروزی در  پارک ملت/ارائه ی خدمات گردشگری نوروزی در میدان ونک

خبرگزاری شبستان: ایستگاههای اطلاع رسانی و خدمات گردشگری به مسافرین نوروزی از سوی شهرداری منطقه ۳ در نقاط مهمی از شهر تهران از جمله بوستان بزرگ ملت ،میدان ونک مستقر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه 3 ، مهدی پیرهادی دبیر ستاد گردشگری نوروزی این منطقه گفت : این ایستگاهها از 26 اسفند ماه تا 12 فروردین ماه سال جدید  در میدان ونک  ،ضلع غربی مقابل ایستگاه تاکسی ،بوستان ملت مقابل درب ورودی پردیس ملت  ، میدان مادر ، بلوار میرداماد و مترو شهید حقانی مستقر می شوند.

وی  توزیع کتابچه ها ی گردشگری منطقه 3  ، نقشه ی اماکن دیدنی شهر تهران و بروشورهای راهنمای گردشگری را از جمله  خدمات پیش بینی شده در ایستگاههای اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود: نیروهای مستقر در این ایستگاهها نیز از گروههای شهریاران جوان هستند که توضیحات و راهنمایی لازم را به مسافرین و شهروندان ارائه می کنند.

دبیر ستاد گردشگری نوروزی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر  "همراه سرای مفید " برای اسکان موقت میهمانان نوروزی آماده سازی شده است .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین از برپایی اردوهای تهران گردی ویژه خانواده ی معظم شهدا خبر داد و افزود: بدین منظور خودروهای "ون " پیش بینی شده است و در هفته ی دوم فرودین ماه تورهای یکروزه برای خانواده ی معظم شهدا و بازدید از اماکن ، زیارتی  ،فرهنگی و تفریحی برگزارمی شود.

کد خبر 531642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha