کمبود مراکز فرهنگی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرکز استان به نسبت جمعیت از مراکز فرهنگی اندکی برخوردار است، عنوان کرد: کمبود مراکز فرهنگی یکی از موضوعات مهمی است که باید توسط بزرگان استان پیگیری و حل شود.

حجت ‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات این اداره در استان اشاره و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: نبود روحانی برای فعالیت در روستاها یکی از مشکلات تبلیغات اسلامی است که با راه ‌اندازی شبکه تبلیغ در سال آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مرکز استان به نسبت جمعیت از مراکز فرهنگی اندکی برخوردار است، عنوان کرد: کمبود مراکز فرهنگی در یاسوج یکی از موضوعات مهمی است که باید توسط بزرگان استان پیگیری و حل شود.

 

حجت الاسلام برازش از راه ‌اندازی مجمع خیرین مسجدساز در استان خبر داد و اظهار داشت: 533 مسجد در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با توجه به وسعت و میزان جمعیت استان نیاز به احداث مساجد بیشتری است.

 

این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برای تحقق این امر نیازمند توجه نماینده ولی ‌فقیه در استان، امام جمعه یاسوج و مسئولان ارشد استان هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای کهگیلویه، چرام، لنده، بهمئی و سایر شهرهای استان به تناسب جمعیت مسجد احداث شد؛ اما در شهرهای یاسوج و سی ‌سخت با کمبود مسجد مواجه هستیم که با راه ‌اندازی مجمع خیرین مسجدساز ساخت، تجهیز و حمایت هر چه بیشتر از مساجد این استان انجام می ‌شود.

 

حجت الاسلام برازش افزود: همایش منطقه ‌ای نحله ‌های انحرافی اردیبهشت سال آینده با حضور شخصیت ‌های کشوری در شهرستان دنا برگزار می ‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری 130 گفتمان دینی در استان اشاره کرد و گفت: گفتمان‌ های دینی در خصوص نحله‌ های انحرافی، مسائل نماز و خط مشی سیاسی در مساجد، مدرس و دانشگاه‌ های استان برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 531649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha