خدمت رسانی بیش از ۳۰۰ امدادگر چهارمحالی به مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه جمعیت هلال احمر استان آماده خدمت رسانی به میهمان های نوروزی هستند گفت: با آموزش ۳۵۰ امدادگر در استان همه خدمات به مسافران نوروزی ارائه می شود.

محمد فروغی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری امروز (۲۶ اسفند) ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت نوروز ۹۵ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جمعیت هلال احمر استان در سه حوزه امداد و نجات، جوانان و داوطلبان به مسافران نوروزی سال ۹۵ خدمت رسانی می کنند.

 

وی بابیان اینکه جمعیت هلال احمر استان آماده خدمت رسانی به میهمان های نوروزی هستند افزود: با آموزش ۳۵۰ امدادگر در استان همه خدمات به مسافران نوروزی ارائه می شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حوزه امداد و نجات که مأموریت اصلی جمعیت هلال احمر است با استقرار 29 پایگاه ثابت، سیار و موقت در شهرها، روستاها و مراکز پرتردد به منظور درمان، اسکان و تغذیه استراری به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

 

فروغی در ادامه تاکید کرد: درمان استراری به عنوان مکمل دانشگاه علوم پزشکی با استقرار آمبولانس و خودروی نجات در جاده به مسافرینی که دچار مشکل می شوند خدمات ارائه می دهند.

 

وی گفت: در پایگاه های تعیین شده در جاده برای 30 خانوار تغذیه استراری در نظر گرفته شده که در اثر بروز مشکل مسافران نوروزی تأمین می شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تعداد ۲۴ دستگاه آمبولانس،۱۶ خودرو نجات، نه دستگاه موتور سیکلت آمبولانس و ۳۵۰ امدادگر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

 

کد خبر 531659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha