برنامه های نوروزی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

خبرگزاری شبستان: مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران در طول تعطیلات عید نوروز سال ۱۳۹۵ برنامه های متنوعی جهت استفاده گردشگران نوروزی تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزای شبستان، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با هدف پاسداشت سنت ها و میراث فرهنگی کشور اقدام به برگزاری جشنواره تهران زیبا با موضوع صنایع دستی ایران در بافت بازار قدیم تهران از تاریخ 2 تا 12 فروردین کرده است.

رونمایی از تابلوی نوروز لیلی متین دفتری با موضوع نوروز در کاخ اختصاصی نیاوران و برگزاری نمایشگاه عکس با همکاری اداره کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی دیگر برنامه های نوروزی این مجموعه را تشکیل می دهند.

همچنین چیدن سفره های هفت سین در کاخ ها و موزه ها برنامه ای است که این مجموعه جهت پاسداشت آیین باستانی نوروز و سفره هفت سین تدارک دیده است.

نصب تابلو نرخ ورودی در محل مناسب و در معرض دید بازدیدکنندگان، ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر در محوطه و ایجاد بوفه های موقت به منظور خدمات رسانی به بازدیدکنندگان در دو مکان مجزا تسهیلاتی هستند که این مجموعه برای رفاه حال بازدیدکنندگان نوروزی تدارک دیده است.

گفتنی است مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و علاقه مندان جهت بازدید در طول نوروز می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت 19 فعال خواهد بود.

کد خبر 531677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha