پاسخ به دغدغه های امنیتی مردم رویکرد پلیس در سال ۹۵ در استان اصفهان است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: برنامه ریزی و اقدام برای پاسخ به دغدغه های امنیتی مردم رویکرد پلیس در سال ۹۵ در استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز(۲۶ اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران اصفهان اظهارداشت: توجه به فناوری های نوین در دستور کار پلیس در سال آینده است.

 

وی افزود: دغدغه های مردم استان اصفهان در حوزه مسائل امنیتی و انتظامی دسته بندی شده و برنامه ریزی و اقدام برای پاسخ به این دغدغه ها رویکرد پلیس در سال 95 در استان اصفهان است.

 

سردار آقاخانی ادامه داد: پاک سازی محلات از مزاحمین و ارازل و اوباش و معتادین، افزایش امنیت تفرجگاه ها و افزایش تعامل با دستگاه های استانی در جهت انتظام بخشی بیشتر به کل استان و به ویژه کلانشهر اصفهان از جمله اقدامات سال آینده پلیس است.

 

وی با اشاره به جایگاه جوانان در جامعه تصریح کرد: پلیس در سال آینده توجه ویژه ای به جوانان دارد و جوانان جامعه زیر چتر حمایتی پلیس قرار می گیرند و با برنامه ریزی های منسجم و همکاری دستگاه های خدماتی پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام می شود.

 

وی کاهش تصادفات ترافیکی، برخورد با متخلفین، پیشگیری از سرقت های خرد، افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر و تلاش برای پیشگیری از حوادث سایبری را از دیگر برنامه های فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سال آینده اعلام کرد.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش 11 درصدی تلفات جاده ای ناشی از تصادفات خبرداد و گفت: استان اصفهان رتبه اول در ساماندهی موتورسیکلت ها و کاهش تصادفات فوتی موتور سواران را در کل کشور در سال 94 کسب کرده است.

 

وی با بیان اینکه امسال 2 میلیون تماس با 110 گرفته شده است، اظهارکرد: تعامل با پلیس وجود دارد و مردم اعتماد خوبی به نیروی اننظامی دارند که این اعتماد پشتوانه ای برای نیروی انتظامی است.

 

سردار آقاخانی با بیان اینکه 8 هزار و 500 پلیس بازنشسته در استان اصفهان هستند، افزود: همایش بزرگ بازنشستگان ناجا در استان اصفهان سال آینده برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فرارسیدن نوروز گفت: 3 هزار مامور پلیس و 2 هزار پلیس افتخاری در قالب طرح نوروزی در کل استان اصفهان به صورت آماده باش فعالیت دارند.

 

کد خبر 531711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha