اردوی راهیان نور بزرگترین عملیات مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: اردوی راهیان نور بزرگترین عملیات مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوهای زیارتی انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: یکی دیگر از اهداف این اردوها این است که بسیجیان از نزدیک با مناطق عملیاتی غربکشور آشنا شوند و نسل جدید انقلاب این نکته را درک کنند که اگر امروزاقتدار و توان توان بالایی داریم از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه مبارزه فرهنگی دشمن ادامه داشته و در قالب اردوهای راهیان نور می‌توانیم برزگترین عملیات فرهنگی را علیه دشمنان مدیریت کنیم، گفت: باید از اعزام کاروان‌های راهیان نور به این نتیجه برسیم که روحیه ایثار و مقاومت در نسل جوان ادامه پیدا کند.

 

سرهنگ عاشوری، اردوهای راهیان نور را تداوم راه شهدا دانست و تصریح کرد: خروجی کار راهیان نور ترسیم تصویری از ایستادگی و مقاومت رزمندگان در ذهن مردم و به خصوص نسل امروز است.

 

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور بزرگترین عملیات مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، خاطرنشان کرد: سراسر اردوهای راهیان نور کاری فرهنگی است که فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل جوان امروز و آینده کشور منتقل می‌کند.

 

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز کاروان راهیان نور از صومعه‌سرا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این اعزامیان به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، طلائیه، دهلاویه، اروندرود، فکه و ... بازدید به عمل می‌آورند.

 

 

 

 

کد خبر 531795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha