با روحیه انقلابی می توانیم شاهد پیشرفت کشور در همه زمینه ها باشیم

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اهواز، اظهار داشت: با روحیه انقلابی در تمام فعالیت‌ ها می توانیم شاهد موفقیت‌ های روزافزون و پیشرفت در همه زمینه ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیت‌ الله سیدابوالحسن حسن‌ زاده امام جمعه موقت اهواز، شامگاه چهارشنبه(26 اسفند) در جلسه شورای اداری استان، با تقدیر از فعالیت های انجام شده طی سال جاری، گفت: هر فعالیتی که برای رضای خداوند متعال انجام شود باید دارای حسن فاعلی و حسن فعلی باشد که ترکیب این دو عنصر پیشرفت خواهد بود.

 

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد روحیه انقلابی در تمام کشور اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت روحیه انقلابی ما را از پیشرفت دور نخواهد کرد بلکه با روحیه انقلابی در تمام فعالیت‌ ها می توانیم شاهد موفقیت‌ های روزافزون و پیشرفت در همه زمینه ها باشیم.

 

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: این دو انتخابات مهم ترین رویداد سال جاری در کشور که در مراحل مختلف آن شاهد رعایت قانون گرایی‌ بودیم که نشان می دهد جمهوریت در کشور و استان در حال نهادینه شدن است.

 

آیت الله حسن زاده، با بیان اینکه در انتخابات استان خوزستان شاهد مشارکت 52 درصدی مردم بودیم که این امر باید در آینده بیشتر شود، خاطر نشان کرد: اما همین میزان مشارکت نیز در مقایسه با کشورهای توسعه یافته بسیار خوب و ارزشمند است.

 

وی در خصوص حضور کاروان های راهیان نور در استان از ابتدای سال آینده، خواستار تلاش مضاعف مسئولان جهت میزبانی شایسته از زائران شد و عنوان کرد: علاوه بر آن خوزستان میزبان زائران عتبات عالیات است که باید به مسیرهای تردد این زائران توجه بیشتری کرد.

 

کد خبر 531850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha