برگزاری مراسم تحویل سال در مساجد استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از اجرای برنامه های تحویل سال ۹۵ در تعدادی از مساجد استان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: برنامه تحویل سال نو در مساجد استان اصفهان به عنوان یک برنامه اسلامی و ایرانی برای نوروز سال 95 انجام می شود.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، هیئت های مذهبی و تشکل های دینی و فرهنگی در برگزاری این برنامه همکاری دارند که قرائت قرآن، سخنرانی، مدیحه سرایی و توزیع بسته های فرهنگی از برنامه های تحویل سال در مساجد است.

 

حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: مسابقات کتابخوانی، مسابقه عکاسی، اجرای تواشیح و تئاتر، هدیه کتاب و برنامه هایی از این قبیل به مناسبت سال نو در بعضی از مساجد استان اصفهان انجام می شود که خدمات رسانی به مسافران در مساجد بین راهی و در نقاط گردشگری از جمله فعالیت های فرهنگی در حوزه مسجد است.

 

وی ادامه داد: با توجه به قرارگرفتن میلاد حضرت زهرا(س) در ایام نوروز برنامه هایی نیز به مناسبت این ایام در سطح مساجد انجام می شود.

 

رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پایان افزود: کانون فرهنگی هنری والفجر در اقدامی نو و مدبرانه اقدام به برگزاری ختم نوروزی قرآن کریم کرده است که در این طرح علاوه بر مشارکت مردمی، ختم گروهی کلام وحی در لحظه تحویل سال نو انجام خواهد شد.

 

کد خبر 531856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha