ایران بزرگترین مانع تسلط استکبار بر خاورمیانه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل امور دولت و لوایح وزارت دفاع، با اشاره به برنامه های منسجم دشمن برای تجزیه اسلام در خاورمیانه، گفت: ایران بزرگترین مانع تسلط استکبار بر خاورمیانه است و دشمنان خود به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سردار ابوالقاسم اکبر نژاد مدیر کل امور دولت و لوایح وزارت دفاع، عصر گذشته(26 اسفند) در یادواره شهدای بمباران شیمیایی شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه، اظهار کرد: دشمن با ترفندهای بسیاری سعی دارد بر منطقه خاورمیانه تسلط پیدا کند.

 

وی با اشاره به برنامه های منسجم دشمن برای تجزیه اسلام  در خاورمیانه، ادامه داد: ایران بزرگترین مانع تسلط استکبار بر خاورمیانه است و دشمنان خود به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند.

 

به گفته مدیر کل امور دولت و لوایح وزارت دفاع، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با طراحی نقشه های شوم همواره به فکر براندازی نظام بودند و از همان ابتدا جنگ هشت سال تحمیلی علیه ما را آغاز کردند.

 

سردار اکبرنژاد، به تحریم های ظالمانه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: استکبار همواره نقشه ها و برنامه های متعدد علیه نظام به کار می گیرد.

 

این مسئول ابراز کرد: دشمن به دلیل وجود راهبردهای مختلف و مهم سیاسی، اقتصادی و نظامی در خاورمیانه به دنبال تسلط یافتن بر این منطقه مهم است.

 

وی با بیان اینکه  مردم از ادیان مختلفی در منطقه خاورمیانه  زندگی می کنند، افزود: بیداری اسلامی که توسط ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه وجود دارد منطقه را برای وجود استکبار ناامن کرده است.

 

مدیر کل امور دولت و لوایح وزارت دفاع با اشاره به جنایات متجاوزگران در بمباران شیمیایی شهر نودشه از توابع پاوه، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا موجب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

 

کد خبر 531861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha