برگزاری آئین بهره برداری از طرح های فنی و عمرانی صدا و سیمای خراسان رضوی 

خبرگزاری شبستان:آئین بهره برداری از طرح های فنی و عمرانی صداوسیمای خراسان رضوی با حضور جمعی از مسئولین در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آئین بهره برداری از طرح های فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار و جمعی از مسئولان لشگری خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

 

دکتر پورمحمدی معاون صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به جایگاه مهم این مرکز در سطح کشور در بین مراکز استان ها افزود: وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در مشهد و حجم ورود و خروج زائران داخلی و خارجی به استان، شهر مشهد رسانه ای بهره مند از تجهیزات نوین فنی را می طلبد که امیدواریم با مساعدت و همیاری آستان قدس رضوی، استانداری و دیگر ارگان های مرتبط، پوشش رسانه ای رخدادهای این استان به ویژه شهر مقدس مشهد تقویت شود.

 

وی گذر از آنالوگ به دیجیتال را هزینه بر و مستلزم کار فشرده همکاران فنی مرکز ارزیابی و تصریح کرد: امید است آغاز بهره مندی از امکان فیبر نوری از حرم رضوی که امروز رقم می خورد نقطه آغازین دیگر طرح های فنی کاربردی و استفاده گسترده تر شبکه های سراسری از تولیدات و ارتباطات رسانه ای با مرکز خراسان رضوی باشد.

 

در این مراسم با ارتباط زنده تلویزیونی از سه نقطه بهره برداری از پروژه های سیگنال رسانی فیبر نوری ما بین حرم مطهر و صدا و سیمای استان، بهره برداری از فرستنده های پر قدرت دیجیتال ایستگاه شهید مدرس به نمایندگی از ۲۱ فرستنده دیجیتال در سطح استان و استفاده از سیستم پرتابل ارسال تصاویر زنده ( ایزی کست ) با بیانات آیت ا... علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم مشهد، استاندار محترم خراسان رضوی و معاونت محترم سیمای سازمان صدا و سیما آغاز شد و پروژه های فنی و عمرانی صدا و سیمای استان خراسان رضوی با ارزش ریالی ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 

لازم به ذکر است استاندار خراسان رضوی از زحمات و خدمات شایسته محسن نصر پور مدیر کل رسانه استانی با اهداء لوح تقدیر کرد،همچنین به تعدادی از همکاران فنی، سیما، صدا، پژوهش، مالی، خبر و آموزش صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی لوح سپاس اعطا و از تلاش آنان قدردانی شد.

کد خبر 531879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha