۱۸ امامزاده و بقعه متبرکه  مراسم لحظه تحویل سال نو را برگزار خواهند کرد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ۱۸ امامزاده و بقاع متبرکه در سطح استان آیین لحظه تحویل سال را در اول فروردین ماه برگزار خواهد شد تا برای عموم مردم و مسافران و گردشگران فضای معنوی برپا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: 18 امامزاده و بقاع متبرکه در سطح استان آیین لحظه تحویل سال را در یکم فروردین ماه برگزار خواهد شد تا برای عموم مردم و مسافران و گردشگران فضای معنوی برپا شود.

 

حجت الاسلام قیامی، خاطر نشان کرد: در هفت امامزاده اجرای سخنرانی‌های مذهبی و در سه بقعه متبرکه دیگر نیز اسکان موقت زائران تدارک دیده شده است.

 

وی با بیان اینکه هشت ایستگاه صلواتی و هشت خیمه معرفت با حضور روحانیون ثابت، بومی و اعزامی از قم در این ایام برپا می‌شود، تصریح کرد: هفت روحانی ثابت، 10 روحانی بومی، و سه روحانی اعزامی از قم در مجموع 20 روحانی در این ایام در خیمه‌های معرفتی و امامزاده‌ها حضور پیدا کرده و پاسخگوی سئوالات مراجعان خواهند بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: تلاش بر این است تا در قالب خیمه‌های معرفتی پاسخگویی به شبهات و سئوالات جوانان در حوزه‌های مختلف انجام شود.

 

حجت الاسلام قیامی با بیان اینکه در بقاع 14 امامزاده، نمایشگاه طرح نوروزی آرامش بهاری برپا خواهد شد، اظهار داشت: برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب در چهار امامزاده و برپایی نماز صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا در اکثر امامزاده‌ها در این ایام تدارک دیده شده است که امیدواریم زمینه شایسته و عزتمندانه برگزاری طرح آرامش بهاری را در بیش از 21 امامزاده شاخص استان اردبیل شاهد و ناظر باشیم.

کد خبر 531903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha