سیاه پوست آمریکایی وفادارتر از اوباما به صهیونیستها

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 میلادی در آمریکا تصریح کرد که در صورت احراز قدرت ، حمله به ایران و توقف ساخت مسجد را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در حالی که تنها چند ماه به انتخابات سال 2012 ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده است، هرمان کاین، نامزد جمهوری‌خواه در شعارهای انتخاباتی خود متوقف ساختن مساجد و حمله به ایران را وعده داده است.

وی در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز با اعلام صریح مخالفت خود با اسلام گفت: مردم آمریکا حق دارند با ساخت مساجد مخالفت کنند و من هم در صورت احراز پست ریاست‌جمهوری مردم را در رسیدن به این هدف کمک می‌کنم.

کاین و دیگر مخالفان دین مبین اسلام ادعا می‌کنند که مساجد محل تقویت افراط‌گرایی اسلام و موجب تسلط افرا‌ط‌گرایان بر جامعه آمریکایی است.

هنگامی که از کاین سؤال شد که آیا این رویکرد وی تبعیض‌آمیز نیست؟، گفت: خیر. ما باید نسبت به افرادی که ممکن است تروریست باشند جدی‌تر باشیم و جلوی فعالیت‌های آنها را بگیریم.

این نامزد جمهوری‌خواه همچنین وعده داد در صورت احراز پست ریاست‌جمهوری برای بازداشتن ایران از دست‌یابی به تسلیحات هسته‌ای به این کشور حمله خواهد کرد.

وی همچنین تأکید کرد با نظر جان بولتون، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل درباره اینکه در صورت شکست مذاکرات تنها گزینه حمله نظامی علیه ایران است، موافق است.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، او تصریح کرد پیش از اینکه دستور حمله به ایران را صادر کند نیازمند جمع‌آوری مجموعه‌ای از اطلاعات است.

کاین تصریح کرده است در صورت احراز قدرت به ایرانیان ثابت می‌کند که مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با آمریکا است.

پایان پیام/
 

کد خبر 53331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha