معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دیدار کرد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد در راستای برنامه های کانون های مساجد یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد در راستای برنامه های کانون های مساجد یزد امروز (23 فروردین) با علی غیاثی، مدیر کل ارشاد اسلامی استان یزد دیدار کرد.

مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد در این نشست گفت: یزد در حوزه تولید فعالیت های مناسبی دارد اما به نظر می رسد  که برخی از کانون ها قابلیت دارند که با تعامل با دیگر دستگاه ها و استان های دیگر در راستای کارهای ملی گام بردارند.

وی افزود: ما همه چیز را حمایت پولی نمی دانیم بلکه می توانیم با حمایت های معنوی نیز از کارهای فرهنگی حمایت کنیم و اثرات بسیار زیادی داشته باشیم.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد خاطرنشان کرد: همه ما برای مساجد کار می کنیم  و باید به فرک اعتلای مسجد و بچه های مسجدی باشیم که برای رسیدن به این مهم، کانون ها امری مهم است.

طاهریان تصریح کرد: اگر هدف ما اعتلای مسجد باشد ما دیگر فاصله ای بین فعالان فرهنگی نمی بینیم و می توانیم به خوبی در کنار هم فعالیت های مهمی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در سطح کشور 22 هزار کانون داریم که هر کدام از آنها را دارای ظرفیت های مختلفی هستند  و به نحوی می توان در بخش های مختلف از انها استفاده کنیم.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد گفت: در بخش اوقات فراغت نیز هر کدام از کانون ها فعالیت های مختلفی دارند که می توان با جمع آوری این اخبار در راستای بازدهی بیشتر فعالیت کنیم.

طاهریان در پایان بیان کرد: جز افتخارات ما بوده که استان ها در سطح کشور فعالیت های مهم را در دست گرفته اند و این فعالیت ها می تواند افتخاری برای آنها باشد.

علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های فرهنگی در مساجد گفت: ما باید در مساجد زمینه های فرهنگی بیشتری برای فعالیت ایجاد کنیم و افراد مختلف را جذب کنیم.

وی همچنین در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی کویر نشینان گفت: این جشنواره ها می تواند ظرفیت مناسبی برای فعالیت های فرهنگی باشد و با توجه به تنوع زیاد می تواند مورد توجه کانون ها و در راستای فعالیت های مساجد باشد.

 

کد خبر 535396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha