نمایشگاه قرآن نقطه عطف فعالیت های این عرصه در طول یک سال است

رییس فرهنگسرای قرآن نمایشگاه بین المللی قرآن را نقطه عطف فعالیت های این عرصه مقدس در طول یک سال خواند و خواستار حضور فعال همه نهادها و ارگان ها برای حضور فعال در این نمایشگاه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن درباره نتایج برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: یکی از بهترین و عالی‌ترین روش هایی که موجبات تمرکز، تعامل، ارتباط و رونق‌بخشی فعالیت‌های قرآنی را در جامعه فراهم می کند برپایی بستر نمایشگاه بین‌المللی قرآن است.

وی برپایی این نمایشگاه را اقدامی بسیار ارزشمند توسط جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این اقدام بین المللی امروز از یک قوت، قدرت و توان بسیار بالابرخوردار است.

توپچی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن نقطه عطفی در ارتباط با فعالیت‌های قرآنی کشور در طول یک سال است و می‌توان بسیاری از بحث‌های آموزشی، پژوهشی و هنری را در آن ارائه کرد همچنین، استمرار و تداوم این سرفصل‌ها با حضور در این نمایشگاه می‌تواند تضمین شود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن متولی واحدی دارد، اما باید همه نهاد‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و موسسات احساس کنند که این نمایشگاه متعلق به خودشان است و وارد این عرصه شوند تا بتوان برنامه‌های قرآنی را به نمایش گذاشته و با اطلاع رسانی به مردم جریان‌های بزرگ قرآنی را درکشور سازماندهی کرد.

وی از حضور فعال فرهنگسرای قرآن در این نمایشگاه خبرداد و خاطرنشان کرد: امید است مردم قرآن دوست کشورمان مانند سال‌های گذشته از برکات نمایشگاه بین المللی قرآن در ماه پر فیض و برکت رمضان بهر‌ه‌مند شوند.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از 6 مرداد تا 4 شهریور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 53684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha