برگزاری همایش مدیران فعال موسسات قرآنی باحضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی

حجت الاسلام سعیدی از برگزاری همایش مدیران فعال موسسات قرآنی با حضور 700 مدعو خبر داد و گفت: بن های حمایتی 5 و 10 میلیون ریالی متناسب با نوع فعالیت برای خرید از نمایشگاه قرآن به این مدیران اعطا می شود.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، دبیر همایش مدیران فعال موسسات قرآن با اعلام برگزاری این همایش در ششم مرداد به خبرنگار شبستان گفت: این همایش پنجشنبه، 6 مرداد با حضور 700 مدیر فعال موسسات قرآن و عترت (ع) از سراسر کشور در مجتمع آدینه برگزار می شود.

وی درباره اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: ارتقای فنون مدیریتی مدیران موسسات قرآن و عترت (ع)، هماهنگ سازی هرچه بیشتر آنها با اهداف و سیاست های مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور و تبیین و تشریح برنامه ها و اولویت های کاری سال جاری از محورهایی است که در این همایش دنبال می شود.

حجت الاسلام سعیدی از پذیرش مدعوین این همایش از چهارشنبه، 5 مرداد خبرداد و تصریح کرد: این همایش پنجشنبه از ساعت 8 صبح آغاز شده با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام وی در امور قرآنی، حسن رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابوالفضل بهرامپور، مترجم قرآن به کار خود ادامه می دهد.

مشاور رییس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور با اشاره به حضور مدیران موسسات فعال قرآنی در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن بیان کرد: این آیین پنجشنبه شب با حضور رییس جمهور و همراه با تجلیل از خادمان قرآن در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی با اعلام اعطای بن های حمایتی به مدیران فعال موسسات قرآن به منظور خرید محصولات فرهنگی از نمایشگاه بین المللی قرآن ابراز کرد: موسسات چندمنظوره مبلغ 10 میلیون ریال و موسسات تک منظوره مبلغ 5 میلیون ریال از این بن های حمایتی دریافت می کنند.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: بنابر توافقات به عمنل آمده با سازمان تبلیغات اسلامی 300 موسسه دارای مجوز از این سازمان نیز بن های حمایتی 5 میلیون ریالی برای خرید از نمایشگاه بین المللی قرآن دریافت می کنند.

شایان ذکر است، همایش مدیران فعال موسسات قرآن و عترت (ع) پنجشنبه، 6 مرداد از ساعت 8 صبح در مجتمع آدینه واقع در جنت آباد برگزار می شود.

پایان پیام/


 

کد خبر 54075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha