نشست منطقه ای خواهران کانون مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست منطقه ای خواهران دبیرخانه کانون مساجد استان یزد با حضور مسئولان خواهر کانون های مساجد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست منطقه ای خواهران کانون مساجد استان یزد امروز (14 اردیبهشت) در یزد برگزار شد.

عزیزی مسئول واحد خواهران کانون مساجد استان یزد در این نشست گفت: مسجد به عنوان پایگاهی الهی و مردمی یکی از مهمترین شاخص های جهان اسلام و بهترین سنگرهای فعالیت های زنان محسوب می شود.

وی افزود: لذا با توجه به اهمیت نقش زنان متعهد و مسئول در جامعه، همچنین فعالیت های دشمنان برای تخریب جایگاه زن و اهمیت نقش مسجد طراز اسلامی مهم ترین وظیفه کنونی زنان فعال عرصه فرهنگی«احیای گفتمان زن و خانواده از طریق تشکیلات منسجم و هدفمند در بستر مسجد طراز اسلامی» است.

عزیزی گفت: بی شک اگر بخواهیم موفقیت دوره انقلاب و جنگ را دریابیم، ناگزیر از احیای تجربه تشکیلاتی ایشان هستیم.

وی ادامه داد: دوره انقلاب و دفاع مقدس سرشار از تجربه های نابی است که مجالی برای بروز در تاریخ نیافته بودند و این خیزش عظیم احیای کرامت انسانی، راه را برای نمود یافتن آنها فراهم کرد.
 

مسئول واحد خواهران کانون مساجد استان یزد  تصریح کرد: وقتي انسانها متشکل و مجتمع مي‌شوند قدرت خدا را با خود به همراه دارند که خداوند نیز بیان می کنند که« يدالله مع الجماعه،» دست خدا با جماعت است.

عزیزی ادامه داد: اسلام ديني اجتماعي است و اگر بخواهيم توفيقي داشته باشيم بايد ابتدا به ضرورت کار تشکيلاتي پي برد و زماني که دشمنان داراي تشکيلات منسجم هستند، نمي توانيم به صورت فردي کاري انجام دهيم. کساني که طرح، برنامه و نظم ندارند در محاصره کساني قرار مي‌گيرند که طرح و برنامه دارند.

وی افزود:  مطلوب ترین حالت مهم در ارائه طرح و برنامه،  داشتن تدبیر مدیریتی و تجربه اجرایی است بنابراین در امور فرهنگی،  برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که بهره وری (افزایش کارایی و اثربخشی)  بیش از هر زمان دیگر افزایش یابد.

 

 

کد خبر 541109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha