بیش از ۳۰ درصد از مدارس کل کشور باید ایمن‌سازی شود

خبرگزاری شبستان: رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اهمیت حضور خیرین مدرسه ساز گفت: بیش از ۳۰ درصد از مدارس کل کشور باید ایمن‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از یزد، محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور امروز (15 اردیبهشت) در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزد در مدرسه احمد شیشه بری یزد گفت: من در گزارش در یونسکو به جهانیان اعلام کردم که دانش آموزان ما با قلک های خود مدرسه می سازند و با کمترین توان مالی نیز در این امر شرکت می کنند و ارزش آن بیشتر از افرادی است که بخشی از اموال خود را در این امر اختصاص می دهند.

وی افزود: بچه های ما با سرمایه گذاری خود راه ترقی را طی می کنند و این افتخارات روز افزون است.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد: حرکتی که استان یزد آغاز کرده در طلیعه جشنواره خیرین، حرکتی نوآوری است و نمونه ای برای کشور است.

حافظی تصریح کرد: خیرین ما ظرفی را بوجود می آورند که مظروف آن دانش آموزان هستند ولی اگر معلمان وجود نداشته باشند نه ظرفی است و نه مظروفی وجودخواهد داشت که در این راستا باید قدردان زحمت های این بزرگواران باشیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 35 درصد از مدارس کشور خیرساز است و بر اساس تعهدات خیران و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این ضریب به 37 درصد افزایش پیدا می کند.

رئیس جامعه خیران مدرسه‌ساز بیان کرد: 30 درصد از مدارس کل کشور نیز باید ایمن‌سازی شود و وضعیت بسیاری از آنها نامساعد است به نحوی که در اغلب آنها جان دانش‌آموزان در خطر است، اما از آنجا که دولت با کمبود مواجه است و آموزش و پرورش نمی‌تواند به سرعت اقدام موثری در این زمینه انجام دهد، لازم است خیران همت کرده و وارد میدان شوند.

کد خبر 541452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha