نمایشگاه بین المللی قرآن حتی در خارج از کشور موج مثبت ایجادمی کند

نیکدستی برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن را دارای تاثیرات مثبت در داخل و حتی خارج از مرزهای کشور دانست و بر برنامه ریزی برای حضور استعداد شهرستان ها در این نمایشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مسعود نیکدستی، قاری بین‌المللی برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن را همایش عظیم با حضور متولیان این عرصه مقدس خواند و گفت: با بیان این مطلب گفت: برپایی این نمایشگاه یک موج قرآنی مثبت در سطح کشور ایجاد می‌کند.

وی افزود: این موج نتایج بسیار مثبتی را در داخل کشور و حتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند، از این رو باید با برنامه‌ریزی اثرات آن را ماندگارتری کرد.
نیکدستی تصریح کرد: ارائه دستاورد‌های موسسات قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن اقدام بسیار موثری است، چراکه اگر برنامه‌ها و فعالیت موسسات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد، شخصیت اجتماعی موسسات بهتر شکل می گیرد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی قرآن، قاری بین المللی برنامه ریزی برای حضور علاقه مندان شهرستان ها در این نمایشگاه را ضروری دانست و بیان کرد: ظرفیت و استعداد قرآنی در شهرستان‌ها به وفور یافت می‌شود و حضور آنها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌تواند، در اعتلاء و شکوفایی قرآنی کشور موثر باشد، پس باید برای این افراد تمهیدات و امکاناتی در نظر گرفته شود تا بتوانند در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن به همت جمهوری اسلامی ایران انعکاس گسترده‌ای در دنیا به ویژه در میان کشورهای اسلامی دارد و باید سعی کرد از این موقعیت برای نشر معارف و تعالیم وحی بهترین و بیشترین بهره را برد.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از 6 مرداد تا 4 شهریور همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان است.
پایان پیام/
 

کد خبر 54268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha