برگزاری مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز ویژه فرهنگیان در یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به استقبال پرشور فرهنگیان یزدی از مسابقات قرآن و عترت گفت: مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز ویژه فرهنگیان، ۳ خردادماه سالجاری در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش یزد، محسن گلستانی­ فر، رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و آموزه های دینی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان،‌اظهار کرد: انس فرهنگیان با قرآن،‌ منشأ تحولات بزرگ درونی در دانش آموزان است.

وی تدوین برنامه های فرهنگی و قرآنی را از جمله اولویت های جدی اداره کل آموزش و پرورش یزد دانست و بیان کرد:  مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه فرهنگیان  سوم خردادماه سال جاری در یزد برگزارشد.

رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به استقبال پرشور فرهنگیان یزدی از این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات بیش از یکصد نفر از شهرستان ها و مناطق 14 گانه استان با هم به رقابت پرداختند.

گلستانی ­فر آشنایی هرچه بیشتر فرهنگیان استان با مبانی قرآن کریم را از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد و ادامه داد: مسابقات قرآن ، عترت و نماز فرهنگیان، ویژه خواهران و برادران در چهار رشته قرائت قرآن کریم، حفظ، نهج البلاغه و احکام برگزارشد.

لازم به ذکر است هشت نفر از خواهران و برادران برگزیده این دوره از مسابقات قرآن کریم فرهنگیان در شهریور ماه به مسابقات کشوری در مشهد مقدس اعزام می شوند.

کد خبر 545585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha