ولایت فقیه از برکات غیبت امام زمان(عج) است

خبرگزاری شبستان: یکی از اساتید دفتر مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام کشور غیبت امام زمان(عج) را حکمت الهی و به مصلحت شیعه دانست و گفت: ولایت فقیه از برکات غیبت امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله علی محامد از اساتید دفتر مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام کشور  شب گذشته (2 خرداد) در مراسم بزرگداشت نیمه شعبان در مسجد بقیه الله الاعظم زاهدان بیان داشت: آنقدر مسئله ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سخت است که ائمه معصومین نیز برای این امام همام گریه می کردند.

 

وی افزود: همانگونه که ائمه معصومین برای غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف افسرده بودند ما هم باید در این غم محزون باشیم و برای ظهور این بزرگوار دعا کنیم.

 

این روحانی اعزامی از قم با بیان اینکه یکی از وظایف منتظران در زمان غیبت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف را محزون و غمناک بودن است، ادامه داد: اگر چه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برحسب ظاهر غایب هستند اما فیوضات او به ما می رسد.

 

آیت الله محامد، غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را حکمت الهی و به مصلحت شیعه دانست و تصریح کرد: اگر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در میان ما می بود دیگر ظلمی نبود و حکومت در دست ایشان بود و براساس مبانی اسلامی حکومت می کرد.

 

وی افزود: برای ظهور امام مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف باید معرفت بیشتر و محکمی داشته باشیم و میزان ارادت ما به این امام همام قطعی باشد و شکی نداشته باشیم که غیبت ایشان مصلحت الهی است.  

 

یکی از اساتید دفتر مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام کشور ادامه داد: امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با آمدن خود دست بر سر مردم می گذارد و نیرو و توان آنان را زیاد می کند به حدی که توان و قدرت یک مرد به اندازه 40 سرباز شجاع و قدرتمند می رسد و نیز عقل، فرهنگ و معرفت مردم بالا می رود.       

کد خبر 545697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha