تامین خدمات درمانی مهمترین وظیفه ما در حوزه طرح تحول سلامت است

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به برنامه های طرح تحول سلامت گفت: تامین خدمات درمانی مهمترین وظیفه ما در حوزه طرح تحول سلامت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا میرجلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز(5 خرداد) در اجلاس سراسری معاونان درمان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در سالن همایش های باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: یزد دومین شهر تاریخی دنیا و قدیمی ترین شهر خشت خام جهان است.

وی افزود: یزد مربوط به همه مردم دنیا است تا بتوانند تاریخ چندین قرن گذشته خود را در قالب کتاب بنویسند و این خشت و گل ها نشان دهنده زندگی مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اهمیت حوزه درمان گفت: یکی از مهمترین برنامه ها بایستی در حوزه درمان باشد زیرا مردم جامعه از دولت و مسئولان درخواست رسیدگی به وضعیت درمان هستند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: ما در راستای طرح تحول سلامت وظیفه خود می دانیم که در زمینه سلامت مردم گامهای اساسی برداریم و حوزه درمان خود را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: این نشست ها در حوزه درمان می تواند برنامه ریزی های مناسبی را داشته باشد و فشارها را از زندگی مردم کم کند.

میرجلیلی ادامه داد: وظیفه انسانی و اسلامی ما کم کردن فشارها و مشکلات مردم است که باید برای آن برنامه ریزی کنیم و بیشترین امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم.

کد خبر 546405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha