تشکیل ستاد مبارزه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره به کاهش آسیب های فرهنگی در جامعه گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی، ستاد مبارزه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان یزد تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امیتی استاندار یزد امروز (16 خرداد) در نشست شورای اداری استان یزد گفت: ما در حوزه سیاسی امنیتی استانداری یزد در سال گذشته شاهد فعالیت های مهم و تاثیر گذاری در سطح استان و کشور بودیم.

وی افزود: برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم در این انتخابات به اندازه ای مهم بود که به عنوان برترین حضور در انتخابات شناخته شد و نمود آن را دیدیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: دومین اتفاق بزرگ سال گذشته سفر رئیس جمهور به استان یزد بود که این سفر نیز با حضور پرشور مردم همراه شد.

طالبی ادامه داد: در سال جاری نیز وزارت کشور اولویت هایی را در کشور معین کرده است که راهبردهای استاندار در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی و اجتماعی، اهداف و برنامه‌های کلانی را تعریف کردیم.

وی ادامه داد: طرح نقشه راه فرهنگی استان یزد عملیاتی می شود که بر این اساس برنامه ریزی کرده و جلساتی در استان نیز داشتیم که امیدواریم در سال جاری بتوانیم آنها را اجرایی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: ایجاد اردوگاه جدید اتباع بیگانه، بحث امنیتی و پدافند غیرعامل از جمله اولویت های ما است که امیدواریم این امر به خوبی انجام شود.

طالبی بیان کرد:  اولویت اصلی استان در حوزه امنیتی شامل حفظ آرامش و بالا نگاه داشتن شاخص های امنیتی است و در دولت یازدهم، با همکاری و تعامل دستگاه های امنیتی و انتظامی و نظامی و دستگاه قضایی استان، شاهد رشد شاخص های امنیتی بودیم.

کد خبر 548902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha