کارگاه های تدبر در قرآن کریم«سوره مبارک نور» در زنجان دایر می شود

خبرگزاری شبستان:کارگاه های تدبر در قرآن کریم با محوریت سوره مبارک نور از سری برنامه های سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان از (24 خرداد تا 2 تیر) در استان زنجان برگزار می شود.

 

کارگاه های تدبر در قرآن کریم با محوریت سوره مبارک نور نیز از سری برنامه های این جشنواره قرآنی در شهر زنجان است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با موسسه فرهنگی و قرآنی زمزم معرفت برگزار می شود.

 

کارگاه های تدبر در قرآن کریم در 9 مسجد و موسسه قرآنی برگزار می شود که کارگاه تدبر در قرآن مسجد ثاراله واقع در شهرک شهدا راس ساعت 9 صبح در خصوص یادگیری سوره نور و احکام زنا از آیات 1 تا 10 ، خانه قرآن دیزج آباد ساعت 11 صبح در خصوص بهتان عظیم از آیات 11 تا 20 و مسجد باب الحوائج واقع در چهارراه پایین ساعت 9 و نیم در خصوص گام های آرام شیطان، عفو و گذشت، خیثات و طیبات آیات 21 تا 26 می باشد.

 

همچنین کارگاه های تدبر در قرآن در تکیه عباس کن کن واقع در کوچه مخترع ساعت 10 و نیم با موضوع اجازه داخل شدن به خانه های آیات 27 تا 29 ، مسجد حضرت زهرا ساعت 10 و نیم در خصوص حجاب مردان و زنان از آیات 30 تا 31 و مسجد النبی ساعت 10 در خصوص ازدواج دادن مجردها آیات 32 تا 34 می باشد.

 

مسجد دمیریه ساعت 11 صبح کارگاه های تدبر در قرآن با موضوع آیه نور و اعمال کافران در قرآن از آیات 35 تا 44، مسجد فاطمه الزهرا در بی سیم ساعت 10 صبح با موضوع چگونگی خلقت جانداران آیات 45 تا 57 و موسسه فرهنگی قرآنی زمزم معرفت ساعت 10 و نیم با موضوع چگونگی تربیت فرزندان و تغذیه در قرآن از آیات 58 تا 64 برگزار می کند.

 

کد خبر 550506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha