ارتقای سبک زندگی در راستای اقتصاد مقاومتی مهمترین اولویت ما در سال جاری است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» با اشاره به فعالیت های سال جاری در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی گفت: ارتقای سبک زندگی در راستای اقتصاد مقاومتی مهمترین اولویت ما در سال جاری در فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، فرشید گلزاده، مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» امروز(31 خرداد) در نشست خبری گفت: مجموعه فروشگاه زنجیره ای «رفاه» در سال 74 تاسیس شده که بیش از 220 فروشگاه دارد و بزرگترین مجموعه فروشگاهی در کشور است.

 

وی افزود: سه هزار و 500 همکار و قریب به چند هزار نفر به عنوان مجموعه تولید کنندگان هستند و اشتغال آفرینی چند ۱۰ هزار نفری داریم.

 

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» خاطرنشان کرد: حدود یک هزار عاملیت فروش در کل کشور داریم و در شهرهای کوچک نیز این فروش ها را داریم و خدماتی مانند دندانپزشکی و توریستی و مجموعه های ورزشی و رستوران ها داریم.

 

گلزاده تصریح کرد: در استان یزد 16 فروشگاه و شهر یزد هفت فروشگاه داریم و امروز نیز اولین فروشگاه نسل جدید را در استان یزد افتتاح می کنیم.

 

وی ادامه داد: تنوع کالایی در مرکز یزد حدود 11 هزار تنوع کالایی داریم و تنوع کالایی اسمی نیز نزدیک به 50 هزار قلم کالا است و به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه ها هستیم.

 

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» گفت: تقریبا تمامی کالاهای مصرفی مردم را می توانیم تهیه کنیم که در حوزه های مختلف این امر انجام شده است و در نسل جدید نیز مواد غذایی تازه وجود دارد.

 

گلزاده بیان کرد: پارکینک و کارواش رایگان، موادغذایی تازه، نانوایی، بخش لبنیات سنتی از جمله بخش هایی است که در این فروشگاه ها ارائه می شود و یکی از ویژگی های فروشگاه های نسل جدید نیز این مواد غذایی تازه است.

 

وی تصریح کرد: از شاخص های دیگر این فروشگاه های جدید کنترل و تضمین کیفیت است و کالایی در فروشگاه به فروش می رسد که مستندات لازم را داشته باشد.

 

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» ادامه داد: مشارکت مردم در این فروشگاه ها از دیگر موارد در راستای فروشگاه های نسل جدید است و نقد و نظرها را دریافت می کنیم و از آنها استفاده می کنیم.

 

گلزاده گفت: تمامی این ویژگی های فروشگاه های نسل جدید در کنار کاهش قیمت است و با توجه به زیر ساخت خرید و حجم خرید و به واسطه قراردادهای بلند مدت این امکان داریم که کالاها را با تخفیفات خوبی همراه می کنیم.

 

وی بیان کرد: جشنواره ماه مبارک رمضان یکی از این امکانات است که بین 20 تا 50 درصد تخفیف داریم و این فرصت خوبی برای مردم است.

 

وی افزود: ماموریت رفاه ارتقای سطح تولید کنندگان داخلی و ارتقای سطح اقتصاد و خرید و زندگی مردم است و سعی داریم با کاهش هزینه های توزیع  و فروش هزینه های تولید را کاهش داده و تولید ملی را ارتقا دهیم.

 

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» خاطرنشان کرد: یکی از راه های اقتصاد مقاومتی توسعه فروشگاه های زنجیره ای و نسل جدید است و ما ویترین اقتصاد مقاومتی است و به واسطه این که بیش از هزاران تولید کننده داخلی با تنوع کلاهای خود را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

 

گلزاده تصریح کرد: ما به طور جدی از کالای قاچاق جلوگیری می کنیم و با کالای غیر مستند مقابله می کنیم.

 

وی ادامه داد: در چشم انداز شرکت «رفاه» این است که اگرچه بزرگترین فروشگاه کشور هستیم ولی در افق خود در منطقه ایران و کشورهای همسایه نیز این پیشرفت را دنبال می کنیم و ماموریت خود را اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و ارتقای سطح زندگی مردم و سلامت خانواده می دانیم.

 

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» گفت: امسال راه اندازی 40 فروشگاه نسل جدید را در نظر داریم و با توجه به پتانسیل استان یزد 2 فروشگاه دیگر در استان نیز راه اندازی خواهیم کرد و این آمادگی را داریم.

 

گلزاده بیان کرد: حدود 95 درصد از کالاهای ما ایرانی است و تنوع کالایی نیز براساس شیوه های علمی است و دائم نیز در حال تغییر است.

 

وی تصریح کرد: از لحاظ حجم فروش و تعداد فروشگاه از لحاظ وسعت رتبه اول را در کشور داریم.

 

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه ادامه داد: هر فروشگاه در نسل جدید حدود یک صد شغل جدید ایجاد می کند و با توجه به ایجاد بخش های جدید به صورت غیر مستقیم چند صد شغل نیز ایجاد می شود.

 

گلزاده گفت: به طور متوسط 60 میلیون بار خرید داریم و تعداد مشتریان وفادار چهار تا پنج میلیون نفر هستند.

 

وی بیان کرد: با توجه به ماموریت در خصوص ارتقای سبک زندگی ما فعالیت های مهمی در زمینه فرهنگی داریم که طراحی از کالای فرهنگی و به خصوص کتاب از جمله این کارها است و برنامه های متعدد فرهنگی و جشنواره ها و فضای مجازی نیز داریم.

 

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای «رفاه» گفت: ما در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه نیز برنامه هایی داریم که در راستای تهیه جهیزیه و حمایت از بازنشستگان فعالیت می کنیم.

 

 

کد خبر 552710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha